| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #61 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Sorry dat ik het zeg, maar weet je zeker dat je er niet mee op de kermis gaat staan? 250 blauw 30 extra blauwe leds 50 rode leds 50 geel-groene leds, TOTAAL: 380 leds in verschillende kleuren. en dat in 1 kast. Wordt dat niet een beetje te veel van het goede? je moet die dingen echt niet onderschatten. |
| | |
| | #62 (permalink) | |
| Geregistreerd: 16 januari 2006 Locatie: Rotterdam
| Citaat:
![]()
__________________ "CJ, bedankt voor de leuke tijden" | |
| | |
| | #63 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 augustus 2004 Locatie: haarlem
| Jongens ik heb nooit gezecht dat ik alle led's ga gebruiken en zeker niet in allmaal verschilende kleuren.Ik wil gewoon niet tekort komen. En ik ben nu bezig met alle 170 gaten te boren ik zit nu op de helft ongeveer. Daarne moeten alle gaten nog een milimeter of 2 met een boor van 6 mm ge daan worden zodat de ijzertjes van de led niet tegen mijn kast komen. Daarna moet bij alle gaten ook ruimte gemaakt worden aan de onderkant zodat de ijzertjes onder de plaat kunnen komen zonder de kast te raken. |
| | |
| | #64 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| volgens mij is dat monniken werk zoals ik da lees .Ik wordt steeds nieuwschieriger naar hoe het eruit komt te zien.
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. |
| | |
| | #65 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Citaat:
| |
| | |
| | #67 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 januari 2006
| Moet je oppassen dat dat ding dalijk niet wordt opgehaald door UFO's ofzo omdat ze denken dat het een van hun vermiste jagers is! We zullen zien hoe je 170 Leds uitpakken, je kan er in ieder geval zeker van zijn dat je de verlichting in jou kamer/huis/straat/woonwijk voorlopig kan uitschakelen want zo ik verwacht zullen die 170 leds wel genoeg licht produceren *puts his shades on* |
| | |
| | #68 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Jongens toch, wisten jullie dat in AlumaxX (ja, de winnende kast van het NKCM) ook 81 leds weggestopt zitten ? Die kast geeft niet gek veel licht hoor, dus ik denk dat twee keer zo veel best acceptabel kan zijn. Iemand enig idee hoeveel leds je nodig hebt om de lichtopbrengst van een CCFL te evenaren ?
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #69 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 oktober 2004 Locatie: Wassenaar
| En dan waren uv-leds en die produceren totaal niet zo'n fel licht als witte, blauwe. Een 1 watt luxeon kan makkelijk 1, 2 ccfls vervangen alleen je moet wel denken aan de bijna 100 procent uitstralinghoek van de ccfls, maar twee a drie luxeons zullen je kast wel veel verlichten.
__________________ CIP Plutonium |
| | |
| | #70 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 augustus 2004 Locatie: haarlem
| update 3 Ik heb nu aan de 2 lange zijden gaten zitten boren. Dat gaat wel goed maar het word er hier zo'n enorme t*ring zooi van . Ik heb de gaten ongeveer 1,2 mm diep gemaakt omdat ik de led's ook nog 2 a 3 mm wil verzinken.Zo ziet het er uit met alle gatjes er in. Nu heb ik ook foto's met een led er in maar het is echt heel moeilijk te fotograferen het ziet er in het echt heel anders uit. IK heb ook een zooi heel dun krimpkous gehaald. Dat moet om de potjes van de led's maar mischien doe ik ook wel iets op het alluminium wat eisoleerd dat zie je tog niet. En ik heb liever niet dat mn kast affikt.[/b] |
| | |
| | #71 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| Damnnn dat is echt nice man. Hoe heb je al die gaatjes geboord? Met wat voor boor. Kolomboor ofzo?
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. |
| | |
| | #73 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Citaat:
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Update 2: | basproffesional | Casemod Project Logs | 1 | 25-08-2006 23:08 |
| [CIP] Pr0wLie update: 27-02-06 update 6!! | pr0wl | Casemod Project Logs | 31 | 1-03-2006 14:28 |
| [CIP] Cube x. Last Update: 19-12-05 | brantje | Casemod Project Logs | 140 | 15-01-2006 16:06 |
| [CIP] Insomnia (Update 21-12-05) | Virus | Casemod Project Logs | 19 | 21-12-2005 14:33 |
| [CiP] Mp3plex (Update:06-10-'05 -- Update) | slowtim | Casemod Project Logs | 13 | 6-10-2005 16:17 |