| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 april 2006
| Tja name is nog unkown, ik ben wel aan het bedenken maar grote kans dat het of Geek Case word of SM word mijn eerste echte C-MOD, mijn huidige is ene PRE-mod.. ![]() Waarom? Ik wil gewoon van mijn pre-mod af, en iets biezonders hebben! Hoe? Het idee was eerst om een normale midi tower te modden, toen kwam ik terecht bij big-towers die wel voordeel bieden bij modden. Het idee hierachter! Gewoon een oude case op de kop tikken en die toch nog kunnen laten stralen! Eigenlijk klinkt het heel erg, maar ut is niet meer dan voor 17 euro incl. verzending een kast kopen en modden maar Leukste is, het is goedkoop, dus mocht er iets mis gaan gene dure lian li van 300 euro weg ![]() ben bezig met de voorbereidingen voor een casemod, tekeningen liggen dr al klaar voor. Nu dus nog de rest!! What-2-buy: Oude Bigtower (heb al 8 aanbiedingen in mn mail staan dus dat lukt wel )LCD/TFT-scherm (deze dus) ACRyan Plexi en Mesh kits (UVgroen plex) PSU: OZC of Revoltec Neon, heel veel neon (wit, uv)"Wip" schakelaartjes metaal (voor de neon-bay) Led's en accoires voor "kittScan" Verf (zilver en zwart, ook onderlak en hard) Goede multitool (huidige top speed: 10000 RPM) Hardware Mijn huidige setup komt erin. Dit is: MSI mobo (7000 serie) met intel chipset P4 3.2 GHZ (P4 640 om precies te zijn) 1024 MB DDR-RAM Artic cooling freezer pro 7 (ik heb het nog niet zo op waterkoeling )Nvidia 6600GT TV/FM kaart Foto's Natuurlijk wil ik foto;s maken, maar verwacht dan niet teveel van de kwaliteit, ik maak ze maar met mijn Samsung D500 ![]() Oke, het what 2 buy lijstje is af. Ik ga zometeen mijn mooie tekenkunst inscannen ![]() Die staat er dus zometeen onder ![]() Helaas zijn de tekeningen niet op maat, maar toch weet ik al wel iets te vertellen over de case. Het lcd-schermpje komt er 90 graden gedraaid in (dus beeld"staand") in de front, rest zie de tekeningen. Tekeningen Left Side panel http://www.ik-own.nl/IMG.jpg Front http://www.ik-own.nl/ole.jpg Right side panel http://www.ik-own.nl/IMG_0002.jpg De tekeningen zijn hier en daar ge fotosjopt, wat kleine foutjes. Zoals je kan zien is het wannabe voeten, het kijkwijzer logo (SeX), dit komt dus 2maal op de case. In de front en right panel komt mesh, met witte ccfl's/led's In de front stata ook nog een led-kitt scan in de planning, heeeeeel misschien komt hij er in, anders gewoon niet he, verzind ik wel iets aners ervoor ![]() Left side panel komt grote window met UV-green plexi, wss 5 mm dik. Hierin word wellicht nog een fan of 2 verwerkt. In de front komt zoiezo een fan, en wss ook nog 2* 40 of 30 mm fans bij het lcd in de buurt. Ik hoop zo al een idee te geven ![]() UPDATES Update 30/04/06 Update 02/05/06 Update 22/06/2006 |
| |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Veel succes dan. En misschien kom ik je dan volgend jaar wel tegen. Trouwens, je avatar is niet bepaald conform met de policy (voor de kleine kindjes) dus die liever tikkeltje te veranderen. Thnxs! |
| |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 oktober 2005 Locatie: Zwolle
| GEEK ! ![]()
__________________ Tactical Ops Crossfire The meaning of geek has changed to include anyone with an obsession that places him outside mainstream society |
| |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 20 april 2006
| Citaat:
![]() daarom bij aanschaf: goede dremel ![]() | |
| |
| | #12 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 16 januari 2006 Locatie: Schoonoord
| Citaat:
![]() | ||
| |
| | #15 (permalink) | |
| Geregistreerd: 16 januari 2006 Locatie: Schoonoord
| Citaat:
| |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| C!P Project Sweex (UPDATE 12 MAART) | wiertz | Casemod Project Logs | 16 | 8-03-2006 19:12 |
| [LOG] Project JMB Last update 09-05-2005 | Jamba | Casemod Junkies | 77 | 3-06-2005 20:34 |
| [CIP] Project Lightning (last update: 03-05-05) | oObreezerOo | Casemod Project Logs | 15 | 8-05-2005 21:42 |
| [CiP] Project DataPlex | last update: 11-5-'04 | -PartyBoy- | Casemod Project Logs | 39 | 4-09-2004 16:25 |