| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #32 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 april 2006
| ok, na lang te hebben moeten wachten, e.d. heb ik weer eens wat tijd vrij. nu kom ik er dus achter dat meerendeel van de fotos down zijn, deze zal ik vanmiddag allemaal even fixen, Mijn excuses dat ze down zijn, dit vanwege een vervelende xcrash van mijn host. Mvg, Joris Geen foto's te redden, wel update ![]() Jajaja!! time to saw ![]() ![]() dus.. dan ben je bezig.. ![]() En dan komt er een moment dat je klaar bent Dus, dat was een updatjes omtrent het window (volgens mij nog niet gepost) toen wat later toch maar iets leuks gekocht ![]() En blowholes zagen, daarvan maak ik vanavond wel ff foto's Windows heb ik geen zin om dat helemaal te veilen (60*40cm) dus ik heb leuke oplossing bedacht, alluminium profielen. More tonight |
| |
| | #33 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 april 2006
| Door onder andere problemen met een piepent frame e.d. en dat het eind zoek is geraakt, stop ik mat deze casemod. Wel ga ik binnenkort beginnen met een nieuwe CiP, ditmaal een Casebuild. Van deze casemod heb ik echter veel geleerd. en dus ben ik ondanks alles ook best wel blij/trots met het resultaat, ondanks dat hij niet afgemaakt is. Wel hoop ik jullie allen nog eens te ien in het nieuwe topic. Greetings Joris |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| C!P Project Sweex (UPDATE 12 MAART) | wiertz | Casemod Project Logs | 16 | 8-03-2006 19:12 |
| [LOG] Project JMB Last update 09-05-2005 | Jamba | Casemod Junkies | 77 | 3-06-2005 20:34 |
| [CIP] Project Lightning (last update: 03-05-05) | oObreezerOo | Casemod Project Logs | 15 | 8-05-2005 21:42 |
| [CiP] Project DataPlex | last update: 11-5-'04 | -PartyBoy- | Casemod Project Logs | 39 | 4-09-2004 16:25 |