Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Casemodding Junkies > Casemod Project Logs
Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 15-04-2006, 18:04   #1 (permalink)

Standaard [CiP] Cursed Case [Last update 7 Mei 2006]

Hallo allemaal

Ik zal me zelf dan maar even voorstellen aangezien ik nieuw hier ben, Ik ben nick en ik ben een beginner (vind ik) op het gebied van casemodding. (mijn orginele log is eigelijk op mijn website forum maar hier is het wat populairder dus zal ik deze updaten orginele link is hier http://forum.cursedstudio.com/viewtopic.php?p=28#28)

[NOTE: de eerste foto's zijn gemaakt met een goedkoop camera'tje latere foto's zijn gemaakt met mijn mobiel maar je zult het verschil ik kwaliteit wel merken]

Nou dat is het kastje maar het ondersteunde nog geen ATX moederborden maat AT dus dat zuigde een beetje maar toen vond ik in mijn oude pc een plaatje waar het wel op pasde.

Dus trok ik het over op papier en kon ik verder

Toen ging ik maar aandeslag in de garage

eerst trok ik het papier over op de kast zodat ik met de dremel het er precies uitkonhalen

Hier kun je zien dat ik bijna klaar was maar het was al redelijk laat toen en de foto werdt nogal wazig

Nou het was weer een dagje verder en dit was gebeurt op die dag :P!

Ik had die avond ervoor dus een gat gemaakt voor de moederbord en die paste er precies in dus beter kon het niet

Toen heb ik de kast maar even over gesprayed aangezien er allemaal hitte vlekken enz op de kast zaten en dat zag er niet echt fris uit

PLANNEN
* Window
* Front window (helemaal onder de diskette drive)
* Veel fans totaal 6
* 3 Neon balken om me tebeginnen
Er zal mischien nog wel zooi bijkomen wat hier nu niet staat aangezien ik altijd wel weer wat nieuws verzin!
N!ck.nl is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15-04-2006, 18:08   #2 (permalink)
Administrator

Standaard

Wat zijn je toekomst plannen?
Ik kan alleen maar zeggen suc6
Mijn nieuwe systeem:| Intel E8500 @3.16GHz | Asus Rampage Formula |Asus EAH4870 512MB ddr5 | 4GB Corsair Dominator DDR2 1066 |Coolermaster Silent Pro M 700 watt | Coolermaster Cosmos S |1x Samsung 640gb 1x Samsung 500gb 1x Seagate 80gb
Mijn oude systeem:| AMD Sempron 2800+@ 2 Ghz |Asus n6200 | Asrock k7vt4a pro | 1 gb ram | Seagate 7200.7 80 gb hdd| Coolermaster extreme power 430 watt | Aerocool Aeroengine jr black
creeper89 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15-04-2006, 18:08   #3 (permalink)

Standaard

UPDATE met betere foto's YAY

Ik had alles precies op maat afgetekend en dus werdt het tijd om er me bezig tegaan

Zoals je ziet ging het allemaal goed totdat de zaagjes van de dremel steeds knapte en die tikken nogal aardig aan ik betaal 11 euro voor 4 van die slijpschijfjes dus ging ik naar de formido en kocht ik voor de decopeerzaag zaagjes voor metaal voor maar 3,20 das een stuk goedkoper

Ik werdt een beetje doof van het geluid van de decopeerzaag op het ijzer dus ging ik met de voorkant bezig

En toen lachte ik me kappot opzich DE TURBO KNOP
Maar die vijlde ik er zo af
Oud 15-04-2006, 18:12   #4 (permalink)

Standaard

Eindelijk het gat voor de voorkant eruit zodat er later plexieglas in kan

een close shotje

het was al weer een stukje later dus sprayde ik de power en reset button maar even om naar zilver

UPDATE DIT HEB IK DUS WEL VANDAAG GEDAAN : Zaterdag
15 april

Ik was klaar met de gaten in de pckast waar later 2 neon vans in komen

Hier kun je beter zien wat ik bedoelde

LUNCH PAUZE

Eindelijk was de zeikant klaar dus gooide ik de pc inelkaar

Resultaat

toen ging ik maar sprayen... beetje kloten eerst :P

Na 1 uur sprayen (moest ook steeds drogen)

*goddelijk geluid*

Updates komen er aan
Oud 15-04-2006, 18:30   #5 (permalink)

Standaard

Als het niet een alteerg probleem is zal ik mijn nieuwe foto's wel resizen maar deze laat ik wel zo aangezien het een shitlange tijd duurde alles teuploaden.
Oud 15-04-2006, 18:59   #6 (permalink)

Standaard

Resize ze dan even met een tag. Zo gebeurt toch? Als je ze zo laat staan, moeten we ingrijpen.
Oud 15-04-2006, 19:10   #7 (permalink)

Standaard

tag..??? sorry hoor maar ik ben een onwijse forum noob... kan een admin mij er anders even me helpen?
Oud 15-04-2006, 21:22   #8 (permalink)

Standaard

Dat front is gail , mooie cut-out

OMFG
YaaD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15-04-2006, 22:35   #9 (permalink)

Standaard

Jup jup en het wordt nog beter

Ik heb nu net een bestelling gedaan op http://www.casestyling.com/shop/ aangezien de zaak ging sluiten gaf het veel 50% korting op veel artikelen dus ingekocht voor 40 euro en ik zou er wel veel meer voor moetten betalen als ik het normaal kocht
Oud 15-04-2006, 23:03   #10 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door N!ck.nl
tag..??? sorry hoor maar ik ben een onwijse forum noob... kan een admin mij er anders even me helpen?
Ik ga het niet voor je doen, maar je kunt dus deze tag gebruiken:
Code:
[img]URL[/img]
Oud 16-04-2006, 00:05   #11 (permalink)

Standaard

Voor een beginner doe je het best goed. Die sidepanel lijkt op die ene top van die ene gast :P . Maar tot nu toe vind ik hem best mooi
Oud 16-04-2006, 01:11   #12 (permalink)

Standaard

Mooie cut-outs!
Oud 16-04-2006, 14:35   #13 (permalink)

Standaard

Hey cool dank jullie allemaal voor jullie positiefe feedback

Trouwens ik werdt vandaag wakker en dacht eens die tutorial te volgen miss voor de pc met die spiegel (graveren) maarja ik had geen spiegel dus ging ik op plexie glas oeffenen toen ik eenmaal bezig was merkte ik dat het helemaal niet zo makkelijk was als dat ze daar zegde! ik was steeds bezig en mijn grafeer stift vrat zichzelf steeds dieper vast in het plexie glas... iemand suggesties?
Oud 16-04-2006, 14:37   #14 (permalink)

Standaard

Citaat:

Trouwens ik werdt vandaag wakker en dacht eens die tutorial te volgen miss voor de pc met die spiegel (graveren) maarja ik had geen spiegel dus ging ik op plexie glas oeffenen toen ik eenmaal bezig was merkte ik dat het helemaal niet zo makkelijk was als dat ze daar zegde! ik was steeds bezig en mijn grafeer stift vrat zichzelf steeds dieper vast in het plexie glas... iemand suggesties?
Je moet het ook in een spiegel doen en niet in plexiglass... :P
Oud 16-04-2006, 14:38   #15 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pawiro
Citaat:

Je moet het ook in een spiegel doen en niet in plexiglass... :P
Haha oke maar er was ook een tutorial die bedoeld was voor graferen in plexieglas en naja hielp mij ook niet echt :P

EDIT: ik heb mijn fout denk ik al gevonden de toeren tal was denk ik tehoog ik ga het anders nu nog een keer proberen :P toch niks beters tedoen (schijt feestdagen)
Reageer
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[CiP]Jigsaw ++ Update 26/08/2006 Jethro Casemod Project Logs 115 29-06-2007 13:03
[CiP] Morpheus (spiegelmod update 17-11-2006) DanielZ Casemod Project Logs 37 19-11-2006 17:38
[CIP] TP's case [Update: 01 Okt 2006 19:08] tukkerpride Casemod Project Logs 93 29-10-2006 13:06
[Cip] Agility UV! | Update 22 Oktober 2006 | Shafty Casemod Project Logs 48 24-10-2006 12:24
[CIP] ViraXz ( Update 24-09-2006 ) CraXz Casemod Project Logs 35 29-09-2006 14:30

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.