Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Casemodding Junkies > Casemod Project Logs
Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 15-04-2006, 18:04   #1 (permalink)

Standaard [CiP] Cursed Case [Last update 7 Mei 2006]

Hallo allemaal

Ik zal me zelf dan maar even voorstellen aangezien ik nieuw hier ben, Ik ben nick en ik ben een beginner (vind ik) op het gebied van casemodding. (mijn orginele log is eigelijk op mijn website forum maar hier is het wat populairder dus zal ik deze updaten orginele link is hier http://forum.cursedstudio.com/viewtopic.php?p=28#28)

[NOTE: de eerste foto's zijn gemaakt met een goedkoop camera'tje latere foto's zijn gemaakt met mijn mobiel maar je zult het verschil ik kwaliteit wel merken]

Nou dat is het kastje maar het ondersteunde nog geen ATX moederborden maat AT dus dat zuigde een beetje maar toen vond ik in mijn oude pc een plaatje waar het wel op pasde.

Dus trok ik het over op papier en kon ik verder

Toen ging ik maar aandeslag in de garage

eerst trok ik het papier over op de kast zodat ik met de dremel het er precies uitkonhalen

Hier kun je zien dat ik bijna klaar was maar het was al redelijk laat toen en de foto werdt nogal wazig

Nou het was weer een dagje verder en dit was gebeurt op die dag :P!

Ik had die avond ervoor dus een gat gemaakt voor de moederbord en die paste er precies in dus beter kon het niet

Toen heb ik de kast maar even over gesprayed aangezien er allemaal hitte vlekken enz op de kast zaten en dat zag er niet echt fris uit

PLANNEN
* Window
* Front window (helemaal onder de diskette drive)
* Veel fans totaal 6
* 3 Neon balken om me tebeginnen
Er zal mischien nog wel zooi bijkomen wat hier nu niet staat aangezien ik altijd wel weer wat nieuws verzin!
N!ck.nl is offline   Met citaat antwoorden