| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 december 2005
| Ik ga beginnen aan een nieuwe casemod. Reden hiervoor is dat ik over 5 weken examen heb, en daardoor niets aan schoel hoef te doen (voorlopig dan :P ). Ik heb Doom (3) gekozen als thema voor mijn casemod, dit omdat ik het nog niet eerder ben tegengekomen en omdat het een vet spel is De kast die ik ga aanpassen is een oude highscreen skytower. Hier zijn de eerste piccah's : ![]() ![]() De kast zelf, helemaal gestript, de achterkant moet zoals je ziet eraf vanwege de AT-standaard waarvoor de kast bedoeld is. ![]() Een foto van het front en een van de zijpanelen. ![]() Het schermpje waarop je de mhz'en kon aflezen. Hij had een turboknop van 20 naar 75 mhz ![]() ** Renamed naar Tribal Fury, hetgene wat ik wou maken zou niet gaan lukken met deze kast. Die ideeen leg opzij om na dit project te gebruiken op n wat bredere en langere kast. Het nieuwe onderwerp is tribal fury, ik heb al wat gedaan maar me camera heeft de geest gegeven, dus pics komen als hij trug is van RMA. :/ :/ |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 augustus 2005 Locatie: Amsterdam
| Zou je a.u.b. je plaatjes willen resizen?! En je zei dat je dit thema nog nooit eerder bent tegen gekomen: http://www.hardforum.com/showthread.php?t=802808 En veel suc6 verder ![]() |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 oktober 2004 Locatie: Wassenaar
| Das een oud kastje dat je daar hebt, veel succes ermee! Er is trouwens wel een doom 3 casemod http://www.hardforum.com/showthread.php?t=802808, als je em zo goed als die kan maken zit het zeker goed.
__________________ CIP Plutonium |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Dank u allen :P Maar k heb een klein probleempje ![]() ![]() (Het gele is de kast, het rode blok zijn de 5,25 inch bays, de blauwe de 3,5 inch, het groene het mobo en het paarse is een 12cm casefan) Zoals jullie kunnen zien is er te weinig plaats om het moederbord te plaatsen hoe ik het graag wil Dat is mijn vraag aan jullie, hoe kan ik de kast een centimeter of 5-10 verlengen? |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Dat word aardig wat gedoe ben ik bang. Misschien dat je iig wat met hoekprofielen kan doen. Eerst hele kast door 2en halen, hoekprofielen gebruiken om een verlenging erin te maken en dan hele nieuwe beplating erop. Dan zou je net zo goed gelijk een selfbuild kunnen gaan bouen. ![]() |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Zou het het ook mogelijk zijn om hem te verlengen zonder hem doormidden te zagen? Zoals je in de startpost ziet kan ik de achterkant toch niet gebruiken (vanwege AT-vorm), als ik deze nu eraf haal en hem iets verleng en dan een atx achterplaat erop zet, zou het toch ook moeten lukken. Dan rest mij nog 1 vraag, namelijk hoe maak je de metalen platen aan elkaar vast? (is er nog een andere mogelijkheid dan lassen?) @N!ck.nl Ik heb zelf ook 3dsmax, maar omdat widowmaker autocad gebruikte, heb ik dat maar gedownload en geprobeerd. Ik vind het voor een kast fijner werken dan 3dsmax. 3dsmax gebruik ik vooral voor spellen. ![]() |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 9 oktober 2004 Locatie: Wassenaar
| Citaat:
__________________ CIP Plutonium | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Wat ik bedoelde is, zodat het echt stevig vastzit want er gaat een stuk van mijn mobo in, en ik zou het niet op prijs stellen als ik ermee t slepen ben en hij breekt in 2 stukken. *Die popnagels, zijn die ook geschikt om 2 platen stevig aan elkaar te maken? Die maak je toch met een popnageltang he? Maar es ff bij een bouwmarkt zoeken ![]() |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Geregistreerd: 14 april 2006 Locatie: Nijverdal
| Citaat:
btw om ze mischien later los tekrijgen ofzo moet je ze dan weer uitboren (weetje dat weer ff ) | |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Intussen heeft dit Cip'je een andere naam en mijn project een andere titel. Ben nu aan de zijpanelen t werken. Aan de linkerkant (van voren gezien) komt een zelfgetekende tribal, die alleen interessante dingen laten zoals (zoals de hardware) :P ![]() Aan de rechterkant komt een draak en het chinese teken voor oorlog [/img] |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| tribal/tattoo designer | stonestrong | Software Junkies | 0 | 8-07-2005 16:25 |
| [CM] Tribal Madness -> veel PICS | ThaDheiz_NL | Casemod Junkies | 6 | 19-10-2004 13:00 |
| [Request] Tribal tekening @ high reso | FireWurX | Software Junkies | 20 | 13-07-2003 21:03 |