| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 april 2006 Locatie: Lichtervelde
| Kben deze vakantie begonnen met mijn eerste mod! Had nog niet gedacht aan het nemen van pics tot ik op het idee kwam om een CIP te starten. Heb al wat werk verricht met dit als resultaat: ![]() Heb al 2 90mm fans met blauwe leds ingebouwd, plexiglas verbeterd en er zitten 2 blauwe ccfl's in. Mijn messhing set is reeds besteld, maar is niet verkrijgbaar in het blauw, enkel in het geel. Dus werd het maar geel. Nu is het een echte waarboel van kabels en connectors. De airflow zou met de messhing set veel moeten verbeteren. Ben nog op zoek naar een oude spiegel om die in de onderkant van de kast te plaatsen. Dat geeft een mooi effect met die ccfl's erin? De pc op de foto is nog de pc met de oude onderdelen. Voor deze mod kocht ik: -AMD Athlon 64 3500+ -Asus EA X1600 Pro -Abit An8 Deluxe -160 Gb Seagate HDD Wat vinden jullie van deze configuratie, nog enige ideeën om de kast verder te modden? De updates volgen. GRTZ Jensn |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 maart 2004 Locatie: Hengelo (OV)
| Ten eerste, welkom op CaseJunkies ![]() Succes met je project, ik hoop dat het wat moois wordt, en vooral dat je er wat van leert. CCFLs en LED fans zijn niet bepaald de meest originele mods, maar het is in ieder geval al iets. Mesh kits zijn overigens ruim beschikbaar, ik weet niet waar jij je kit besteld hebt.. Maargoed, geel kan heel erg mooi combineren met blauw Wat ik wel aanraad is om iets te doen aan de voorkant van de case. Een blauw/geel/rood thema vind ik persoonlijk te veel op een kermis lijken dan een casemod. Om het strak te houden kun je het beste 2 kleuren nemen en die dan ook consequent blijven gebruiken. Zoals ik al zei is blauw en geel een goede combinatie, en ik raad dan ook aan om het front ook in 1 van die 2 kleuren uit te voeren. Wat mij een goed idee lijkt is om de rode gedeelten van het front bijvoorbeeld metallic blauw te spuiten (gebruik ik zelf ook in Gemini).Succes verder, ik ben benieuwd. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 januari 2006 Locatie: O.-L.-V.-Waver
| Premod case ! ![]() Wat bedoel je met plexi verbeterd ? Geel omdat je blauw niet vond, terwijl blauw zowat overal te koop is En heb je echt geen betere pics, deze is echt wel brak... Verder nog veel succes ![]() |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 maart 2004 Locatie: Hengelo (OV)
| Mocht je op zoek zijn naar goede casemodding winkels, neem hier dan eens een kijkje. @ Jado: Zoals Blackcrown heeft bewezen met zijn Afterburned, is zelfs van een premod case heel wat te maken, dus dat zegt niets. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 januari 2006 Locatie: Laren (GLD)
| idd wat boeit t dat t een premod is, daar kun je owk ontiegelijke mooie dingen van maken, zoals Afterburned of die van mij ==> The Eagles Mod <== (Vind m wel mooi om eerlijk te zijn :P)
__________________ [CIP] Blue Water |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| blue A | michiel | Casemod Project Logs | 6 | 29-03-2007 17:44 |
| [CiP] My Blue Coolmate | djmathijs | Casemod Project Logs | 7 | 3-03-2007 21:10 |
| [CIP] Cool blue [CIP] | ^Sjoerd^ | Casemod Project Logs | 33 | 26-07-2005 12:19 |
| [LOG] Simply Blue | Timmyboy_ | Casemod Junkies | 8 | 20-06-2005 16:38 |
| CM The Blue UFO | joost_mod | Casemod Junkies | 39 | 7-12-2003 14:03 |