| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 april 2006 Locatie: Lichtervelde
| Hi, Kheb deze topic gestart, omdat er nog geen echte plaats is waar mensen hun vragen kwijtkunnen. ![]() Heb meteen zelf al een vraagske: Hoe kan ik weten van welk type mijn processor is? Ik heb een AMD Athlon 3500+ en zou graag weten of dat nu een Venice is of een Winchester of nog iets anders? GRTZ Jensn |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| DIt kun je heel makkelijk uitlezen met een progje als CPU-Z. En dat progje kun je weer vinden op onze download Junkies.
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 april 2006 Locatie: Lichtervelde
| Thx, maar ik kan het nie dowloaden! :/ Kan de server niet vinden Zal eens goed rondzoeken. Heb nog een vraagske: Ken je een progske waarmee je de idle en de stressed temp van je CPU en GPU kan zien? Thx |
| |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Je kan het nu wel downloaden, probeer nog maar eens. Voor problemen in de Download Junkies, graag mij een pm sturen. ![]() Voor je GPU kun je ATiTool of Rivatuner gebruiken, je VGA moet dan wel een temp sensor hebben. ![]() |
| |
| | #5 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 9 januari 2006 Locatie: e-town (emmeloord)
| Nu heb ik dus ook een vraag, wat houdt dat winchester en venice core in? En geeft dat ook problemen bij een andere mobo bijv.? :/
__________________ Mijn nieuwe systeem:| Intel E8500 @3.16GHz | Asus Rampage Formula |Asus EAH4870 512MB ddr5 | 4GB Corsair Dominator DDR2 1066 |Coolermaster Silent Pro M 700 watt | Coolermaster Cosmos S |1x Samsung 640gb 1x Samsung 500gb 1x Seagate 80gb Mijn oude systeem:| AMD Sempron 2800+@ 2 Ghz |Asus n6200 | Asrock k7vt4a pro | 1 gb ram | Seagate 7200.7 80 gb hdd| Coolermaster extreme power 430 watt | Aerocool Aeroengine jr black |
| |
| | #7 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Ik geloof niet dat het uitmaakt HOE je hem het beste kan overclocken, maar hoever je hem kunt overclocken. Winchesters zijn een stuk beter geschikt voor OC-en in vergelijking met Venice CPU's Als je 3500+ hebt zou ik gokken op een venice core trouwens, die winchester core's zijn niet echt standaard. Van venice weet ik iig zeker dat ze er in 3500+ zijn. |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Noob vragen, sorry [Nieuwe vragen] | Niek | Casemod Junkies | 10 | 16-10-2005 21:27 |
| dremel vragen+ modding project vragen | stonestrong | Casemod Junkies | 36 | 2-07-2005 12:54 |