| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 november 2005 Locatie: Tilburg
| hallo junks, Ik ben een jaar geleden eens een keer begonnen een oude buizenversterker uit elkaar te halen in een gekke bui, En nu kwam ik op het idee om er een volledig alleenstaand systeem van te maken voor muziek. Dus zonder monitor, toetsenboard en muis. Wel met bluetooth als het even kan .Er zittten vier knoppen op de voorkant, en die krijgen de volgende functies: aan / uit, vorige / volgende, volume, en play / pauze. Dit ga ik doen door een oud toetsenbord er aan te verbinden. Ook komen er LED's aan de zijkant van het plexiglas voorpaneel, waar allerlei steden op staan. Er ztiten nu 2 heel low-budget speakertjes in, maar die ga ik zonodig nog wel vervangen. Het systeem dat er in komt te liggen weet ik nog niet precies, want ik krijg binnenkort weer nieuwe spulletjes. (Maarja het is niet voor niets een CIP )hier de eerste foto's: ![]() Hier istie al leeg, zonder voorplaat (die er overigens gewoon in blijft zitten) Zo dus: ![]() ![]() Hij is ondertussen al schoongemaakt. en ik ben nu bezig met het solderen van de boxjes enzo. ![]() Heb het nog niet eerder gezien, ja op bit-tech, maar die radio was een meter lang, dan kan iedereen het wel. De afmetingen van dit ding zijn: 30 x 45 x 23 (hoogte x breedte x diepte) Weet alleen nog niet welke kleur LED ik ga gebruiken, iemand een idee? Heb echt zin in deze mod ![]()
__________________ <a href="http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=12130"> [Cip] Green Dragon</a> [Cip] Radio mod |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Geregistreerd: 5 januari 2006 Locatie: Onstwedde
| Citaat:
Verder een leuk idee, ik houdt deze mod zeker in de gaten.
__________________ .:Carpe Noctem:. | |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Ja, daar houdt ik rekening mee, deze speakers zijn niet echt krachtig en wekken dus bijna geen magnetisme op. Maar ik ga er zeker rekening mee houden, ze zitten aan de achterkant, en de hdd komt in een frame in deze kast. (moet nog gelast worden) En dan zorg ik dat de hdd gewoon aan de voorkant komt. En ga toch eerst testen met een oude hdd ![]() Heb een hele stapel liggen, dus een meer of minder maakt me niks.
__________________ <a href="http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=12130"> [Cip] Green Dragon</a> [Cip] Radio mod |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Mooi dingetje! Leuk idee om daar een modje in te bouwen. Zou helemaal cool zijn om een dik grafisch lcd erop aan te sluiten waar je allemaal leuke dingetjes zoals track, tijd, equalizer op laat tonen. Of een psone scherm oid erin zodat je toch altijd een schermpje hebt. Veel succes! |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Ja, daar had ik ook aan zitten denken. Maar ik wil eigenlijk dat de mensen denken dat het echt zo'n oude radio is, Totdat ik de binnenkant laat zien en blijkt dat er iets heel anders schuil gaat. Dat was eignelijk de hoofdgedachte achter deze mod. Maar misschien dat ik er wat mee kan doen. Thnx voor de tip ![]()
| | |
| | #7 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | ||
| | |
| | #9 (permalink) |
| Hier nog even een plaatje van hoe het er uitzag met de buizenversterker er nog in: ![]()
| | |
| | #11 (permalink) |
| Ghehehe, weet ik, maja hij was toch al kapot en heb um in een dolle bui uit elkaar gesloopt , dusja.. :P dan maak ik er maar het beste van he..
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| Citaat:
![]()
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. | |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Hahaha, toen ik met die mod begonnen was (oftewel dat ding heb gesloopt, ruim een half jaar terug) kende ik je nog niet eens buffalo Maja, nog iemand een idee voor de kleur van de verlichting? Zit zelf te denken aan wit, of zou dat erg saai zijn?
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 oktober 2005 Locatie: Zwolle
| Hier kun je echt een vette mod van maken :P
__________________ Tactical Ops Crossfire The meaning of geek has changed to include anyone with an obsession that places him outside mainstream society |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CIP] Project Media Center [Last update: 14-03 2006] | Imperial Guard | Casemod Project Logs | 22 | 4-02-2007 10:42 |
| [CIP] Media Center in audiobehuizing. (Update 14-01-'06) | Enterprice | Casemod Project Logs | 25 | 19-01-2006 17:30 |
| windows media center | danny | Software Junkies | 4 | 14-04-2005 13:11 |