| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) | |
| Geregistreerd: 9 oktober 2004 Locatie: Wassenaar
| Citaat:
__________________ CIP Plutonium | |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 november 2005 Locatie: Tilburg
| Volgens mij lopen we elkaar hier even mis, ik had het over de kleuren van het licht, niet van de kast. Want de kast blijft gewoon in zijn oorspronkelijke kleuren. Maar er zit voorin een plexiglas plaat met daarop alle steden (het was een wereldontvanger) en daar zaten twee enorme lampjes naast, en op die plek wil ik nu dus ledjes gaan gebruiken. Misschien is oranje ook wel mooi, of multicolour.. moet ik nog even uitvogelen. ![]()
__________________ <a href="http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=12130"> [Cip] Green Dragon</a> [Cip] Radio mod |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 mei 2006 Locatie: Beesd
| Citaat:
Wit lijkt me het mooiste, verder een mooi idee ![]() | |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| Inderdaat gebruik wit .Ik heb een dezer dagen wel een stuk of 50 witte leds binnen dan kan je kijken of het wa is ![]()
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 november 2005 Locatie: Tilburg
| Inderdaad, ga het eerst maar eens aankijken met die witte led's van jou andré .Dan kunnen we altijd nog maar zien! ![]()
__________________ <a href="http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=12130"> [Cip] Green Dragon</a> [Cip] Radio mod |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CIP] Project Media Center [Last update: 14-03 2006] | Imperial Guard | Casemod Project Logs | 22 | 4-02-2007 11:42 |
| [CIP] Media Center in audiobehuizing. (Update 14-01-'06) | Enterprice | Casemod Project Logs | 25 | 19-01-2006 18:30 |
| windows media center | danny | Software Junkies | 4 | 14-04-2005 14:11 |