Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Casemodding Junkies > Casemod Project Logs
Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 8-05-2006, 12:40   #16 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nixjuh
Hahaha, toen ik met die mod begonnen was (oftewel dat ding heb gesloopt, ruim een half jaar terug) kende ik je nog niet eens buffalo
Maja, nog iemand een idee voor de kleur van de verlichting? Zit zelf te denken aan wit, of zou dat erg saai zijn?
Nee wit is mooi, iets anders als de andere kleuren, wordt niet al te vaak gebruikt. Maar wel mooi spiegelend wit, of metaalic en geen matt wit wat geel wit wordt na een tijdje.
Oud 8-05-2006, 14:07   #17 (permalink)

Standaard

Volgens mij lopen we elkaar hier even mis, ik had het over de kleuren van het licht, niet van de kast. Want de kast blijft gewoon in zijn oorspronkelijke kleuren.
Maar er zit voorin een plexiglas plaat met daarop alle steden (het was een wereldontvanger) en daar zaten twee enorme lampjes naast, en op die plek wil ik nu dus ledjes gaan gebruiken. Misschien is oranje ook wel mooi, of multicolour.. moet ik nog even uitvogelen.
nixjuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18-05-2006, 10:16   #18 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nixjuh
Hahaha, toen ik met die mod begonnen was (oftewel dat ding heb gesloopt, ruim een half jaar terug) kende ik je nog niet eens buffalo
Maja, nog iemand een idee voor de kleur van de verlichting? Zit zelf te denken aan wit, of zou dat erg saai zijn?
Ik zou ook wit doen ja, groen en blauw etc. lijkt me te uhm futuristisch zeg maar voor de radio die je gebruikt Wit lijkt me het mooiste, verder een mooi idee
Impulzer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18-05-2006, 12:05   #19 (permalink)

Standaard

Inderdaat gebruik wit .
Ik heb een dezer dagen wel een stuk of 50 witte leds binnen dan kan je kijken of het wa is
Oud 18-05-2006, 14:10   #20 (permalink)

Standaard

Ik denk zelf dat oranje het mooiste is want dat houd de radio in z'n oude style.
boeie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18-05-2006, 15:36   #21 (permalink)

Standaard

Inderdaad, ga het eerst maar eens aankijken met die witte led's van jou andré .
Dan kunnen we altijd nog maar zien!
nixjuh is offline   Met citaat antwoorden
Reageer
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[CIP] Project Media Center [Last update: 14-03 2006] Imperial Guard Casemod Project Logs 22 4-02-2007 11:42
[CIP] Media Center in audiobehuizing. (Update 14-01-'06) Enterprice Casemod Project Logs 25 19-01-2006 18:30
windows media center danny Software Junkies 4 14-04-2005 14:11

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.