| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 maart 2006
| dit is een nieuw project van waarschijnlijk de jongste modder hier :P ben 13 wordt bijna 14 :P deze cube moet voldoen aan een aantal Eisen, en die zijn: *stil genoeg om naast te slapen, dus waarschijnlijk onder de 20db *volledig H˛O gekoeld *HDDs worden gekoeld met het beste, ivm slechte temp-ervaringen. *makkelijk refill en draining, met behulp van kraantjes of een stop. het bouwen zal waarschijnlijk dit weekend of het volgende beginnen. specs: Hardware ASUS P4C800 Deluxe P4 3.0GHZ Northwoord S478 ASUS Geforce 6800GamersEdition @ Ultra 2x512mb Corsair valueselect DDR-400 36gb Raptor 2x120GB Maxtor Diamondmax S-ATA Tagan TG-480U22 Cooling Asetek Waterchill Antarctica 10mm. CPU&NB zijn WCed. Rad: Black Ice I 120mm & Black Ice II 240mm Hydor L20 Pomp to-do lijstje: maybe 1 of 2 autorads erbij? sharkoon 140mm fans, incl zelf-gemaakte fancontroller. 6800GE koelblok kopen. HDD waterkoeling kopen. Ontwerp De cube wordt 36x36x36 ong, dus dat er 3x120mm fans erop passen in elke richting :P De cube zal uit 2 platforms bestaan, allebei even hoog. ze zullen van elkaar gescheiden zijn qua airflow. er zullen waarschijnlijk 4 van die 140mm fans erinkomen, + 3 120mm voor op de radiators. Ik zal er ook een sharkoon rainbow fan tc eropzetten voor de looks voor de rest zal ik leuke dingen met leds uitspoken ![]() Kleuren die ik zal gebruiken: Zwart en Zilver, ik vindproject Qbix erg mooi, en hij zal er iets op lijken behalve de inbusbouten ![]() |
| |