| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 april 2006 Locatie: tilligte
| Beste mensen. IK ben gisteren begonnen met mijn case project. De specs van de hardware zijn als volgt. cpu:AMD athlon 64 3200 Vga:xfx 6600 Gt (moeten er later 2 worden) Mobo: Gigabyte sli Hdd: Een erg slechte uit de oertijd ik zoek nog een hdd van 20 gb dus als iemand nog een heeft ik hou me aanbevolen. Voeding: Ik zoek nog een goede 2e handse ongeveer 350 tot 400 watt Wc specs: Black ice 2x 120 Laing pomp 939 cpu uv blauw block 6600 gt uv blauw block nb blauw block 3 meter uv blauwe slang lang rond reservoir Plaatje van de blokjes ![]() Uitleg worklog: De bedoeling van dit project is om alles zo strak mogelijk te houden dus geen prutseltjes en dergelijke. Ik ben van plan om zelf een modulaire voeding te maken. De mod zal gebasseerd worden op mijn sponsors. Sponsors: 1st-Quality Aerocool Pics van de casemod verzameling: ![]() Worklog: 2 april Ik ben begonnen met het snijden van het linkerwindow en het gat voor de rad. ![]() Het linkerwindow hier moet later met uv platen het logo worden belicht, er zal met uv verf onder het logo van 1st quality worden gespoten. Dit moet oplichten door ledjes. Ik heb oowk een gat gemaakt voor de radiator hier moet ik deze week nog gaten in boren. ![]() Er zullen deze week nog wat updates komen maar ik moet eerst een nieuwe hdd en voeding hebbe. Ik heb het topic maar aangepast en hoo pdat het zo goed is ![]()
__________________ CIP .: nog geen naam:. www.thedarkdomain.nl |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Dit is niet echt de bedoeling ben ik bang. En het forum van 1stQuality op je eigen website zetten denk ik ook niet, maar dat is niet mijn gebied. Denk dat het beter is als je gewoon de boel copy-paste naar dit topic. Dus de gehele update want dat mag wel. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| ik heb een samenwerkingsverband met 1st-quality. Ze willen zelf graag dat ik dat forum gebruik. Ze zijn namelijk mijn sponsor. En ik hoop wel dat dit mag ik vind dit zelf veel overzichtelijker en iedereen kan op de link klikken
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 september 2005
| Hoezo dat is overzichteljiker? Dus je wil echt dat wij allemaal gaan klikken op die link elke keer als we je worklog volgen? Het is btw enorm ONoverzichtelijk, want je open 2 frames in elkaar op je site ![]()
__________________ @305km/h |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Ik zou toch nog maar eens met iets meer precies een stukje van onze huisregels door gaan lezen. Met name Citaat:
Het is maar een tip, maar 'm in acht nemen is best bevorderlijk voor de levensduur van je topic ![]()
__________________ Those were the times... | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| laten we dan nu niet meer doorgaan. Ik weet dat ik fout was en nu is alles toch goed ?. Ik zou graag willen weten wat jullie er van vinden.
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2006 Locatie: Onstwedde
| Ziet er goed uit tot nu toe. Ik heb binnenkort nog een 350 watt voeding over, maar wel een gewone grijze. Zat standaard in mijn case, maar heb nu een nieuwe in bestelling. Als je interesse hebt moet je maar ff een pb sturen.
__________________ .:Carpe Noctem:. |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Dit ziet er uit als een [CiP] Lightning Rod Geen idee waarom maar ik moest aan onweer denken toen ik al dat donker paarse zag. Succes met je mod iig.
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
| | #10 (permalink) |
| wel mooie naam existen wellicht word hij gebruikt, Ik dnek dat ik nu ga beginnen met watercooling inbouwen dus ben even afwezig het kan ook zijn dat ik dit pas doe als ik het linkerpaneel heb geboord dus dan word het morgen. Ik moet nog even kijken.
| | |
| | #12 (permalink) |
| de plannen zijn alst volgt: Linkerzijkant: Daar zit nu al het logo van aerocool moet alleen nog met uv groene verf cool onder worden gespoten. Daaronder zal ook de naam van 1st-quality worden gespoten. Achter het logo van aerocool komt uv plexi in de kleuren van hun logo. Aan de linkerkant van de linkerplaat komt het reservoir. Eentje van 30 cm lang en cm doorsnede. Rechterzijkant: In de rechterzijkant zal een groot window in komen zodat alles goed is te zien. In het window zullen de logo's komen te staan van aerocool en 1st quality, ze krijgen allebei een rechter of linker bovenhoek. Over de volle onderste breedte zal komen te staan www.thedarkdomain.nl. Dit alles zal er in worden gezandstraald. Ik ga oowk proberen om een klein rondje uit te zagen en daar een flowmetertje achter te doen. Voeding: Ik begin met een standaart voeding met niks geen poes pas. Hij moet wel meer als 400 watt zijn omdat hij toch een krachtige laing pomp moet trekken. De voeding ga ik zelf modulair maken met din stekkers, dit zal erg mooi worden. IN de bovenkant ga ik een 120 mm blowhole zagen. Kast binnenkant. De kast zal zeer veel uv groene en blauwe spullen bevattan zoals water toevoeging en sleeving. In de bodem zal een plexi zwart gespoten plaat komen. Er zal de naam van de casemod in uv groen op komen te staan. (x wat anders als een spiegel). Ik wil zo veel mogelijk doen aan het cable managment daarom ook eerder genoemde voeding. De Waterkoelingsblokjes zelf zijn uv blauw. Bovenkant. In de bovenkant zal alleen 2 fans komen te zitten met de radiator. Ik hoop dat ik morgen de waterkoeling kan inbouwen omdat wij geen kollomboor hebben. Maar een klasgenoot wel.
| | |
| | #13 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| ff een vraagje over die sponsors, is het de bedoeling dat dit een showcase voor hun wordt? Dat tie in winkels of op shows komt te staan ofzo? Er zijn wel meer gesponsorde cases, maar daar zitten geloof ik toch niet al die logo's van bedrijven op. Dit wordt echt een sponsor case, met een hele zwik van hun logo's erop. Misschien moet jem AeroQuality noemen :P |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Hij komt gewoon op mijn kamer te staan en gaat naar lans. En ik vind dat geen leuke naam.
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Opvolger van Project 6013, heeft nog geen naam... | blije | Casemod Project Logs | 4 | 2-05-2007 11:52 |
| Nieuwe inspiratie (Nog geen naam...) | Niels van de Poll | Casemod Project Logs | 6 | 13-04-2007 21:49 |
| (CM)"geen naam" | iced | Casemod Junkies | 7 | 17-07-2005 20:24 |
| [CIP] HTPC in een cd speler (nog geen naam) | Gizmo | Casemod Project Logs | 6 | 19-09-2004 23:09 |
| naam veranderen | Thomas | Area 1337 | 7 | 25-06-2003 13:57 |