| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 maart 2004 Locatie: Hengelo (OV)
| <center> </center>Op zaterdag 25 maart jongstleden heb ik besloten om mijn project Nimex tot nader order stil te leggen. Tot deze beslissing kwam ik omdat ik de pc nooit vóór de deadline van het NKCM, en zeer waarschijnlijk ook niet voor CJ Live zelf af zou kunnen hebben. Ook zou het project dan behoorlijk in de kosten hebben gelopen. Om toch deel te kunnen nemen aan het NKCM heb ik dezelfde dag nog een andere behuizing gekocht, 2e hands welteverstaan. <center> </center>![]() » Yeong Yang YY-0221 cube case » MSI K8N Diamond - nForce4 SLI » AMD Opteron 148 - 2.2ghz » nVidia GeForce 6600GT - 128mb » 2x 512mb G.Skill PC4400 DDR - Dual Channel » 2x Western Digital Raptor 36gb - Raid 0 » CoolerMaster RealPower 550 Watt (thx to CoolerMaster) ![]() » Black Ice Pro 2 radiator - Dual 120mm » AquaComputer AquaStream rev3 pomp » AquaComputer Aquaero controller/LCD » Scaro CPU/VGA waterblokken - blauw UV reactief » Scaro ScorBull reservoir - chroom » 3/8 inch slangen - blauw UV reactief |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Bij mij werkte de webcam niet :/ Ik ben dus nog steeds benieuwd :P
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! |
| | |
| | #10 (permalink) |
| <center> ![]() Gemini is gebaseerd op een 2e hands Yeong Yang YY-0221 cube case. De vorige eigenaar had de case van buiten geel gespoten. Origineel was de case beige, dus het was al een vooruitgang, maar niet mijn smaak. Van binnen was de behuizing UV oranje gespoten. Leuk effect geeft het, maar het past niet in het geplande thema. De hele case moet dus geschuurd worden, ik ben eerst maar eens begonnen aan het front. Voor de waterkoeling was origineel een triple 120mm Thermochill radiator gepland, maar deze bleek te groot te zijn om in de case te passen, en daarom heb ik gekozen voor de wat meer bescheiden Black Ice Pro 2. Deze radiator komt uit een Asetek kit en lag al een tijdje in de kast. De verf was al aan het afbladderen en daarom heb ik ook maar direct de radiator geschuurd. Hij moet nog opnieuw gespoten worden met Flexa zwart zijdeglans verf. De gaten voor 2 fans, het reservoir en een window afgetekend op de bovenkant. Na een ochtendje werk met de decoupeerzaag en vijl was dit het resultaat.</center> Tips, commentaar of liefdesbetuigingen: brand los! ![]() |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 april 2005
| SOOOW dat is een grootte kast als ik het goed zie is de de kast verdeeld in 2 ruimtes ??? dat is wel vet !! lekker veel ruimte en dat kan je altijd wel gebruiken voor waterkoeling.. en je had gelijk.... die kleuren zijn niets.. maar welke kleuren ga je wel gebruiken dan?? nou veel suc6 verder.. en je heb nog 10 dagen om hem af te krijgen voor het NKCM.. gaat dat lukken ?? ThundeR |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Ik heb niet eens gekeken naar die folder van YY :P Ik was op zoek naar een behuizing en iemand die ik nog ken van een lanparty die ook in Hengelo woont had dus nog deze YY staan. Hij had zelf namelijk een LianLi V2000B gekocht ![]() De kast wordt zwart zijdeglans, met chromen accenten (oa. fangrills en reservoir) en waarschijnlijk ga ik er blauw metallic vlammen oid op spuiten. De verlichting en waterkoeling worden ook blauw. |
| | |