| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #77 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| De fouten komen altijd op het laatste moment. Heb AfterBurned nu ingepakt uit voorzorgs maatregelen. De afgelopen dagen was het nml. ook een plotselinge parade van kapot gaande invertors en meer gekloot. :P Hoop dat je nog snel wat kan fixen. Anders huidige lcd eruit slopen en een ander er in gooien welke je gewoon via de printport laat regelen. Beetje omleiding maar dan lijkt het net alsof het lcd van dat geval het wel doet. ![]() |
| | |
| | #80 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Citaat:
Dan is het solderen en klaar ![]() Edit: Heb even rondgezocht. Er zit blijkbaar een pinheader aan (in dit geval) het vfd, bij jou dus hoogstwaarschijnlijk net zo aan de lcd. Misschien zijn dat soort lcd's wel te koop, en anders moet je het even omsolderen naar die pinheader vanaf de lcd.
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! | |
| | |
| | #81 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Dacht niet dat er op een aquadinges zo'n standaard controller zat. Was al eens eerder iemand waarbij het lcd naar de knoppe was en daar was helaas echt geen ander voor in de plaats te zetten. Ow, wacht ff, Waterkoud had toch ook een kapot lcd'tje in z'n aquadinges. Moest ie helemaal uit Zwitserland over laten komen. Denk makkelijker om gewoon een nieuwe aquadinges te fixen. |
| | |
| | #82 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Citaat:
![]() Nog een linkje over lcd vervangen door vfd.
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! | |
| | |
| | #83 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 maart 2004 Locatie: Hengelo (OV)
| Ik heb het ff doorgelezen, maar uiteindelijk is het alsnog niet duidelijk of het nou kan of niet. Trouwens wie zegt dat ik een VFD wil :P Voor 20 euro heb ik een nieuwe LCD terwijl een VFD 60 euro kost... Een VFD heeft geen backlight, en dat vond ik nou juist zo lekker opvallend bij een LCD. |
| | |
| | #84 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 oktober 2005
| Hey, ik heb je mod in levende lijve gezien @ The Party 4 en die voetjes, die waren toch ubergeil zeg . Kan je me vertellen waar je die hebt gehaald. Ik zoek al heel lang naar mooie voetjes voor mijn kast, ik kan ze nergens vinden.Btw, niet dat ik jou pootjes ga kopen, maar wellicht hebben ze meer in het assortiment ![]() |
| | |
| | #85 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 februari 2006 Locatie: Deventer
| Citaat:
Daar hebben ze pootjes in verschillende maten en soorten. | |
| | |
| | #88 (permalink) | |
| Geregistreerd: 16 januari 2006 Locatie: Schoonoord
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #90 (permalink) | ||