| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #33 (permalink) | |
| Geregistreerd: 26 maart 2004 Locatie: Hengelo (OV)
| Zojuist heb ik me opnieuw ingeschreven voor het NKCM. Origineel had ik me namelijk met Nimex ingeschreven, maar dat is dus achterhaald. De volgende tekst heb ik als beschrijving van de mod opgegeven: Citaat:
![]() | |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 januari 2006
| Succes, dit wordt helemaal mijn smaak. Zwart met chroom en blauwe accenten en dat in een cubecase. Ik verwacht hier veel van, ben dus erg benieuwd naar het resultaat. Wel even flink doormodden Time fly's when you'r having fun. Grtz |
| | |
| | #40 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Citaat:
Als ik het me goed herinner zitten er vier polen aan. Twee voor de schakelaar en twee voor de led. Hier kun je standaard stekkertjes op aansluiten. Maar Gert, je gaat de goede kant op, en zo snel ![]()
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! | |
| | |
| | #42 (permalink) | |
| Citaat:
De dvdrw drive en het lcd komen er ook nog in he. | |
| | |
| | #45 (permalink) |
| http://shop.freezinghardware.nl/inde...003&ItemID=551 Ik heb hem alleen 2e hands. Er is ook een grotere variant van, die is eigenlijk nog net iets beter, maar daar betaal je dan ook 30 euro meer voor (waarvan ik denk dat het dat wel waard is..). http://shop.freezinghardware.nl/inde...003&ItemID=991 Een voorbeeld van hoe die case gemod is door AquaComputer Berlin vind je hier. Die case was dan ook mijn voornaamste inspiratiebron. |
| | |