| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 oktober 2005 Locatie: terneuzen
| ![]() Ik dacht laat ik ook maar eens aan een casemod beginnen, daarom deze CiP. Dit wordt mijn eerste mod die waarschijnlijk ook mee gaat doen aan het nk. TO DO LIST -modspullen bij blackdog pcs(GEDAAN) -zijkant tekenen -zijkant uitzagen -kast spuiten MODDING ik heb voor deze mod mdf gekozen omdat het makkelijk te bewerken is ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() vandaag ben ik bezig geweest met het uittekenen en uitzagen van de zij en bovenkant ![]() ![]() ![]() ![]() gister ben ik naar breda geweest om wat modspulletjes een paar ccfls's en de hyper type r wat engelijk niet de bedoeling was dat ik die kocht maar ik kon hem gewoon niet laten staan ![]() ![]() hier met de doos open ![]() close upje van de voeding ![]() ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 januari 2006 Locatie: Laren (GLD)
| zozo je mag nog best hard aan de bak als je t wil halen voor t NK dit jaar ![]()
__________________ [CIP] Blue Water |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Vergeet je dan niet in te schrijven, want de deadline voor de inschrijvingen is 4 april. En zorg ervoor dat je wel toonbaars hebt want ik geef je met deze foto's weinig kans op de top 10.
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 januari 2006 Locatie: Laren (GLD)
| nou dat wordt dan tijd om ff de telefoon op te pakken en ff een belletje te plegen waar dat spul blijft......
__________________ [CIP] Blue Water |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Heh, ik heb er een week geleden wat bestelt en dat is allang binnen.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 april 2004
| Hee, jij ookal geïnspireerd door de BS601? Hoe ga jij het eigenlijk met het plexi doen? Ik neem aan dat je alle hoeken gaat afronden en dan het plexi erachter gaat bevestigen, want als je het direct achter het dikke MDF vastzet lijkt het me niet mooi. |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 februari 2006 Locatie: Deventer
| Citaat:
maar t word vast een mooie kast, hoop alleen nog wel dat je hem wat gaat personaliseren (of hoe het ook mag heten :P ) | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CiP]Financial Disaster - updated @ 24/05 | Stievius | Casemod Project Logs | 172 | 15-09-2006 16:08 |
| [CIP]Tribal Fury [Updated 25/05] | Gekalseendeur | Casemod Project Logs | 19 | 26-05-2006 18:19 |