| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) | |
| Geregistreerd: 16 maart 2006
| Citaat:
| |
| |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 januari 2004
|
__________________ [CiP] Project: Bling-Bling |
| |
| | #21 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 februari 2006 Locatie: Deventer
| Citaat:
| |
| |
| | #22 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Als je precies zo'n grill wil zou ik het gewoon kopen, tegen de perfectie van een laser kan je echt niet op met een dremel en een vijl Ik zit zelf met het idee om zo'n soort grill in de bovenkant van een kast te maken, dat wordt waarschijnlijk wel handwerk.. (of ik moet een laser kunnen regelen )
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| |
| | #23 (permalink) |
| tja misschien niet noemenswaardige update maar: pappie :P was zo aardig om ff space promotion, H essers, jet-computer en devil te mailen voor dealerschap. ik heb jullie een IA tegoed , en mijn moddingzooi zal ik ook vandaar bestellen. verder twijfel ik erg over het zijpaneel, dat kan niet meer nu ik dempingsmatten heb. ik zal een mooi alternatief verzinnen ervoor, een meshX standoff in een mooi motief? dat is dan wel ©®TM El-Tweako 2006 :P |
| |
| | #24 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 9 januari 2006 Locatie: e-town (emmeloord)
| dus als ik het goed begrijp, ga je een ia organiseren? :/
__________________ Mijn systeem:| AMD Sempron 2800+@ 2 Ghz |Asus V9999 Gamers Edition | Asrock k7vt4a pro | 1 gb ram | Seagate 7200.7 80 gb hdd+Samsung 500gb hdd| Coolermaster extreme power 430 watt | Aerocool Aeroengine jr black |
| |
| | #26 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 29 september 2005
| Citaat:
Het is toch geen grote moeite om ff een rechte lijn uit te slijpen Je wil je mod toch zo mooi maken? Ookal zien we het uiteindelijk niet, zoiets maakt je mod er alleen maar slechter op en zegt wat over je afwerking.
__________________ @305km/h | ||
| |
| | #27 (permalink) | |||
| Citaat:
| |||
| |
| | #28 (permalink) | ||
| Citaat:
| ||
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CIP] Cheap Bigtower Update: <08-12-2005> | dewurmjongen | Casemod Project Logs | 38 | 25-11-2005 16:32 |
| [Vraag] Dremel kloon | BraXaetor | Casemod Junkies | 40 | 29-03-2004 21:39 |
| [Regio Dokkum] cheap mod toolz!!! | FiXeL | Area 1337 | 2 | 19-11-2003 23:58 |
| koperen deksels maken voor de maze3 kloon... | Mojo^PowaH | Cooling & OC Junkies | 13 | 2-11-2003 17:16 |