| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 november 2005 Locatie: Doetinchem
| Ja, weet ik maar aangezien er veel spul van ACRyan in komt mag het plaatje er wel zijn.
__________________ [CiP]Le Régional |
| | |
| | #17 (permalink) |
| ![]() Vandaag heb ik aluminium hoekprofielen en een stukje plat aluminium gehaald. Het hoekprofiel komt rond de hele kast en krijgt natuurlijk een groene paintjob. Het platte stuk is voor rondom het window in het sidepanel. De schroefjes voor bevestiging. En een paar foto's: De hoekprofielen, dit is niet zo heel duidelijk maar dat word het nog wel als ik ze morgen ga bewerken. ![]() En de schroefjes. ![]()
| | |
| | #19 (permalink) |
| Kwestie van smaak, ik vind deze mooi genoeg. Ook nog een reden waarom ik ze gekocht heb is omdat ze redelijk kort zijn, de enigste die ik kon vinden.
| | |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Hmm, beetje nutteloze update dit. Als ik elke keer updates zou geven van een stel hoekprofieltjes of schroefjes die ik heb gekocht zat ik al op nr. 100. Ik kijk uit naar een nuttige update! Ben benieuwd wat jij van zo'n premod weet te maken. |
| | |
| | #21 (permalink) | |
| Citaat:
.
__________________ [CiP]Le Régional | |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2006
| Boutjes die te lang zijn kun je natuurlijk ook zelf op maat maken. Geen leuk karweitje, ben er nu zelf ook 20 op maat aan het maken. Je bent inderdaad te laat voor de wedstrijd van AC Ryan. Hoe zit het eigenlijk met die wedstrijd? De winnaar zou vorige week al bekend gemaakt worden. |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Ja idd, vind het wel erg jammer dat het maar niet opschiet daar. Nu hebben ze al 1,5 week nodig om een nieuwsbrief op te zetten om de winnaar bekend te maken. Ze kunnen het bij mij nog maar op 1 manier goed maken, mij laten winnen :P Maar dit is best wel offtopic. Idd, schroefjes inkorten suckt! Casemodden vind ik leuk, totdat ik schroefjes in moet korten. |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Kijk, wat de schroefjes betreft: een goed begin is het halve werk . Jammer van die contest, maar ze kunnen het niet maken om te zeggen dat het allemaal niet doorgaat dus vroeg of laat komen die prijzen wel.
| | |
| | #27 (permalink) |
| Ja, je hebt opterons voor S939 en S940. Ik ben vandaag al aardig wat opgeschoten, maar ik bewaar de update voor maandag, dan werk ik er ook nog even aan verder.
| | |
| | #28 (permalink) |
| ![]() Zoals beloofd een update vandaag. Er is gewerkt aan mijn laswerk, het is nog niet optimaal maar de naadjes moeten nog geslepen worden en er komt nog plamuur over dus dat ziet niemand meer. Morgen ga ik nog aan het voor- en achterpaneel werken dus dan zien jullie het resultaat wel. Het achterpaneel. ![]() Het voorpaneel, je ziet een klein gaatje dat nog dichtgestopt moet worden met plamuur. ![]() Dat waren de voor- en achterpanelen. Nu het zijpaneel. Eerst dat middenstuk uitzagen met een luchtzaag. ![]() Hoppa! ![]() Navijlen met de dremel. Ik overweeg het toch om een échte Dremel te kopen met goede slijpschijfjes, want deze dingen slijten als een wremel? ![]() Dan met de hoekvijl. ![]() En het resultaat. ![]() Er komen aluminium strips langs van 15×2mm. Afmeten. ![]() Met heel precies meetwerk en gevijl krijg je dit. ![]() En toen had ik nog een totaalshot, maar er is denk ik iets misgegaan bij het uploaden. Helaas. Ik heb hier de hele middag aan gewerkt, maar dan moet ik er ook bijzeggen dat het laatste stuk 2× verkeerd ging. Tot morgen! Edit: 28-03-2006 Weer het totaalshot vergeten , de volgende keer dan maar. Ik ben wel aardig opgeschoten met het plamuren, eerst nog even de laspuntjes wat afslijpen:![]() Vervolgens krijg je deze plamuursubstantie. ![]() Even mixen en dan krijg je dit: ![]() Eerst de achterkant: ![]() En de voorkant: ![]() Föhnen, anders duurt het veelste lang voordat het droog is om te schuren .![]() Dit verloopje aan de achterkant met plamuur erover, beetje blurry foto: ![]() Dan schuren, maar safety first in verband met schadelijke schuurstofjes :![]() Schuur schuur schuur: ![]() Resultaat na de eerste keer schuren en plamuren, (het tweede resultaat komt in de volgende update): ![]() ![]() De binnenkanten ook in de plamuur: ![]() Tot de volgende update!
| | |
| | #29 (permalink) |
| Ik kan weer verder met mijn project en men kan niks modden zonder dat er hardware te modden valt: ![]() Vrijdag ga ik weer verder, dus in de loop van volgende week weer een update.
| | |
| | #30 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 oktober 2005 Locatie: Zwolle
| Ben benieuwd wat je er van gaat maken. Check je volgende updates cker ![]()
__________________ Tactical Ops Crossfire The meaning of geek has changed to include anyone with an obsession that places him outside mainstream society |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Groen beeld tijdens het afspelen van een film | _PhanToM_ | Software Junkies | 5 | 7-12-2006 01:26 |
| Groen beeld GF4 | Hardware Junkies | 9 | 6-01-2004 15:24 | |
| CCFL combo groen + blacklight | Kagar | Casemod Junkies | 8 | 14-04-2003 20:20 |