| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 maart 2006 Locatie: Merchtem
| Yo, Bij deze ga ik eens een topic openen waarbij jullie mijn casemod kunnen volgen ![]() Kga dus voor blauw langst de binnenkant en zwart langst de buitenkant Het gaat dus over een Aopen HQ08 ![]() Dus momenteel al een tijdje bezig geweest. Bovenkant is al klaar Hier zijn 2 blowholes klaar ![]() Om de bovenkant volledig af te werken een playboy bunny uitgedremeld ![]() Bovenkant al een kleurtje gegeven ![]() Afgewerkt met racegaas ![]() Nog eens ![]() ![]() Hier wat mijn cutout zal worden ![]() De 2 frontblowholes 120mm ![]() De PVC Buizen ![]() Modding stuff , woensdag krijg ik de rest binnen ![]() ![]() Voila vandaag eindelijk mijn cutout afgekregen, hij moet nog wel wat bijgevijld enzo worden ![]() En nog eens ![]() ![]() Ondertussen ook al begonnen aan het plamuren van de front blowholes ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Geile shit! En welkom op het forum! Zou je misschien de pics die nu als linkjes staan zo kunnen neerzetten: Code: [img]link plaatje[/img] (Dat width="500" is niet nodig als je je pics op een breedte van 500 px verkleint ) |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 september 2005 Locatie: Wolvertem, België
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Pas op jongens, offtopic geblaat over wie wat nou eerst had, daar heb ik mijn buik een beetje van vol. Laten we het vriendelijk en positief houden! Niet eens met dit bericht? PM me! En om dan weer lekker ontopic te gaan: Mooi werk sAnkt! Ga zo door, dit ziet er heel veelbelovend uit!
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 september 2005
| Mooi begin dude. Kan je ons misschien al iets vertrllen over je verdere plannen? Welke kleuren ga je trachten te gebruiken? Ga je een standaard window maken of zelf een vorm bedenken voor je window? Misschien is het leuk om dat playboy logo met mat plexi roze te laten oplichten ofzo? Btw trek je niks aan van stevensalens :P hij doet net alsof hij de eerste is met dual blowholes, maar dat is al 100 keer voor hem gedaan :P
__________________ @305km/h |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Oops Weet je wat ik me afvraag? Waarom je dat 'jump'-style thema [zie cut-out] niet doortrekt in de rest van de case. Jump is helemaal in, en een échte jumpstyle-case zou me dan ook wel in lijken. Swat, je doet er mee wat je zelf wil natuurlijk. Zie het als een kleine *hint* |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 maart 2006 Locatie: Merchtem
| Jah ik weet het Ik had al zitten denken om een kleine jumper uit te snijden die laten chromeren en dan op mijn front bay plaatjes te zetten en cd schijver maar da ga ik nog zien. Ook ben ik nog hevig aan het denken om nog een cutout te doen on de rechterkant. Mah da zie ik later nog wel... Voor de rest kleuren zullen van binnen blauw zijn en buitenkant zwart... Voor die matte plexi had ik ook in gedachte maar ik vond dat zo "saai". Alle plexi is al zo vaak gebruikt in casemods en ik vond dat dat wel anders mocht zijn ![]() Ondertussen is mijn cutout eindelijk wat vorm aan het krijgen . Een update zal hoogst waarschijnlijk voor morgen zijn ![]() |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Je moet proberen om je plamuur beter open te strijken als je hem aanbrengt. Als je ergens wat te weinig hebt gedaan ga je er toch gewoon nog eens over met wat plamuur? Nu heb je een veel te dikke laag aangebracht en dat levert je uiteraard massa's schuurwerk op Als het niet lukt moet je maar eens langskomen hé... Learn from the *kuch* master *kuch*Voor de rest: i'm lovin' that cut-out! |
| | |
| | #13 (permalink) | ||
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
![]() Ik vind 'm leuk! Een lekkere ouderwetse mod met die dikke blowholes ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: plattelandse slaapkamer ruftlucht | ||
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 maart 2006 Locatie: belgie : oost-vlaanderen ronse
| mooi dees ga ik zeker volge zeg die afbeelding van die jumper edde da zelf getekend ? of heb je het ergens gevonde ? indien je het gevonden hebt wilde is de link geve ik zoek da voor op me tshirt :d |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CIP] Hyperactive (last update 10 november) | Psylocibine | Casemod Project Logs | 135 | 31-07-2008 11:19 |
| [CIP] Project: Ronin (Update 2 januari 2006) | Thadeez | Casemod Project Logs | 68 | 30-01-2008 16:47 |
| [CiP]Jigsaw ++ Update 26/08/2006 | Jethro | Casemod Project Logs | 115 | 29-06-2007 12:03 |
| [CIP] Project Media Center [Last update: 14-03 2006] | Imperial Guard | Casemod Project Logs | 22 | 4-02-2007 10:42 |