| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #22 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 maart 2006 Locatie: Merchtem
| Vandaag eindelijk nog eens een update... Ten eerste heb ik besloten mijn casemod naam te veranderen. Het is geworden Jump'D Omdat ik niet tevreden was met paintjob van de bovenkant heb ik alles goed afgeschuurd. Dan de 2 front blowholes nog een laatste keer geplamuurd omdat er de vorige keer hier en daar kleine gaatjes waren. Plamuur moet nog lichtjes opgeschuurd worden. Ook gaten voor de 2 blowholes zijn af. Hier met fangrills op.. Voeding is ondertussen ook al gesleeved Om de cdrom af te werken ga ik stukje kippengaas gebruiken. Nog een totaal shotje van case En nog eens ![]() |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 maart 2006 Locatie: Merchtem
| ![]() Vandaag een klein updatje Het logo Spiegeltje gemaakt, deze zal ik later nog gebruiken ![]() Hier na 10 min graveren Dit komt op de rechterzijkant Hoe ik het tekst op de zijkant krijg Toen het af was zag ik dat het scheef stond ![]() |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 november 2005 Locatie: Tilburg
| Het staat inderdaad nogal scheef, maar je hebt nog niet ge graveerd dus dat maakt niets uit Voor de rest gaaf idee, en mooie gravering in je spiegel, petje af... Suc6 ermee! ![]()
__________________ <a href="http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=12130"> [Cip] Green Dragon</a> [Cip] Radio mod |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CIP] Hyperactive (last update 10 november) | Psylocibine | Casemod Project Logs | 137 | 29-09-2008 08:25 |
| [CIP] Project: Ronin (Update 2 januari 2006) | Thadeez | Casemod Project Logs | 68 | 30-01-2008 17:47 |
| [CiP]Jigsaw ++ Update 26/08/2006 | Jethro | Casemod Project Logs | 115 | 29-06-2007 13:03 |
| [CIP] Project Media Center [Last update: 14-03 2006] | Imperial Guard | Casemod Project Logs | 22 | 4-02-2007 11:42 |