| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #31 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 maart 2006
| Robert85 - Thanks. Echt krasbestendig weet ik niet zeker (en hoop ik ook nooit achter te komen), maar andere console's die ik met die lak heb bespoten vertoonde geen slijtage wanneer ze vaak werden vervoerd. Jamba - Bedankt! Ik was vooral benieuwd naar jouw mening over het spuitwerk, aangezien ik met name jou wilde overtuigen dat een "overkill" aan kleuren af en toe de juiste beslissing kan zijn .nixjuh - Leuk om te horen. Waarschijnlijk zal de volgende update de verlichting van de NES worden, maar de controller moet ook nog gedaan worden... Dus wie weet... |
| | |
| | #32 (permalink) |
| ![]() Vandaag heb ik weer eventjes tijd gevonden om aan mijn NES te werken. Aangezien ik afgelopen week de benodigde ledjes heb binnen gekregen, besloot ik om vandaag de power led te vervangen. Standaard is deze led rood en ik heb er nu een blauwe in gesoldeerd. Het resultaat is een stuk fellere led dan voorheen, aangezien de blauwe led een veel grotere intensiteit heeft. Zoals wel meer casemodders weten is dat het fotograferen van ccfl en ledjes een behoorlijke rotklus kan zijn. Daarom zet ik er ook even bij dat je het met eigen ogen moet zien, want het ziet er mooier uit dan op de foto. ![]() Het voor en na van de ledverwisseling. |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 maart 2004 Locatie: Hengelo
| Hey kerel .. wat een lijpo mod ![]() Ik zit al een tijdje te denken om mijn SNES te modden (Sonic The Hedgehog log en ook die kleuren in metallic .. Deze mod doet mij alleen maar meer neigen naar het echte uitvoeren ervan .. zal in de zomer eens kijken =)MvG
__________________ [b]AMD64 3700+ @ 2.7ghz s754 | Asus K8N4-E Deluxe | X850XT PCI-E | 2048mb DDR PC3200 | Creative Audigy 2 | 800+ gb aan hdd's | Lian Li v2000B | Cambridge 2.1 incl. 2x120w HSP boxen | en meer ..---------- Drome 2006: Plaats 0887 |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Youri_HL - Eh, bedankt voor het compliment. Ik ben blij dat ik mensen aanspoor om console's te modden. Onthoud wel dat je voor de SNES een speciale schroevendraaier nodig hebt om die open te maken. Vaak zijn deze te vinden op eBay enzo. Veel succes ermee! |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2006 Locatie: Onstwedde
| Heb net een NES gekocht op marktplaats voor maar 21 eurootjes Denk dat ik hem ook ga modden, want dat ziet er meteen een stukje frisser uit.Vooral erg veel respect voor je cut-out! Kun je trouwens ergens 12v aftappen in een NES? Want ik zou er ook graag CCFL'sin bouwen als ik hem dan toch uit elkaar heb.
__________________ .:Carpe Noctem:. |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Posse - 21 euro. Dat is een nette prijs voor zowel de koper als de verkoper. Ik ben benieuwd naar jouw mod-verhaal wanneer je er eenmaal aan begint. Ik zal binnenkort wel even een foto maken van waar ik de 12 volt vandaan haal. Kijk wel uit dat je er niet teveel op aansluit, want dan zou de NES wellicht niet meer fatsoenlijk werken. En nog bedankt voor het compliment! |
| | |
| | #37 (permalink) |
| 21 euro vond ik ook een zeer mooie prijs. De meeste gaan weg voor rond de 30 euro. 21 is vooral netjes vind ik omdat er ook een game en een zapper bij zitten Terug naar de goede ouwe tijd! Ik ga maximaal 1 inverter met 1 ccfl van 10 cm aansluiten denk ik, want anders heb je idd kans je te veel power uit de NES zelf trekt denk ik. Ik heb al wat ideetjes opgedaan voor een NES mod. Ik houd wel van strak zwart. Dat lijkt me ook wel mooi staan in de huiskamer. Daarin dan 1 of 2 rode plexi windows met gravures. Ff kijken hoe het staat met de ruimte. Reken maar op een CIP als ik er aan begin. Wil echter wel eerst mijn PC afmodden. Moet nog aantal lagen spuiten, voeding vervangen en window plaatsen na het spuiten, dan is ie eerst wel af en zet ik het project een tijdje in de ijskast.
__________________ .:Carpe Noctem:. |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Posse - Dat is inderdaad netjes. Dan kan je meteen gamen wanneer je klaar bent met modden. Vergeet dan ook niet nog even de NES te testen. Mocht de NES na het modden niet meer doen, dan weet je in ieder geval dat niet al kapot was vanaf het begin en dat het ergens tijdens het modden fout is gegaan. Ik ben benieuwd naar je CiP. Zou dit het begin zijn van meerdere console's op casejunkies? Nog veel succes met je PC en alvast veel plezier met je NES! |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 maart 2004 Locatie: Hengelo (OV)
| Haha vette mod Ik krijg zelf nu ook zin om zo'n NES te modden. Aan die behuizing is echt zo veel te modden, dat vraagt er gewoon om Jammergenoeg heb ik zelf geen NES, maar misschien dat ik er ooit eens ergens eentje tegenkom voor weinig geld.Op wat voor voltage werkt zo'n ding? |
| | |
| | #41 (permalink) |
| Koradhil - Lol, dat krijg ik vaker te horen in deze thread. Ik ben blij dat ik mensen enthousiast maak voor het modden van een console. Om je vraag te beantwoorden: Er zit gewoon een 5V en een 12V aansluiting in de NES. Jensn - Bedankt! Het kleurenschema is inderdaad goed uitgepakt. Het was behoorlijk gewaagd, maar ik ben blij dat het er goed uit is gekomen. |
| | |
| | #42 (permalink) | |
| Geregistreerd: 26 maart 2004 Locatie: Hengelo (OV)
| Citaat:
Het valt me trouwens op dat je goed let op grammatica, spelling en interpunctie; een goede zaak ![]() Overviewshotje van na het spuiten? | |
| | |
| | #43 (permalink) | |
| Citaat:
![]() En nog een vraagje: Zijn de controllers ook goed uit elkaar te halen? Want grijze controlers bij een gespoten console is natuurlijk niets. :P Dus die wil ik eigenlijk ook mee spuiten. Heb jij ze ook meegespoten? Ik zie ze nergens terug namelijk.
__________________ .:Carpe Noctem:. | |
| | |
| | #44 (permalink) |
| Koradhil - Bedankt voor het compliment. Ik vind het zelf ook altijd fijn als een tekst zo min mogelijk fouten bevat. Zo maak je het voor de lezer ook wat prettiger en zullen ze grotere lappen tekst sneller lezen. Bovendien maakt het de CiP wat overzichtelijker en zullen mensen sneller iets vinden wat ze zoeken. En op verzoek: ![]() Het totaalshot tot nu toe. Posse - Ik heb zelf de controllers nog niet meegespoten. Ik ben dit nog wel van plan om te doen. Het uit elkaar halen van de controller wijst zich vanzelf. Je haalt met een kruiskop-schroevendraaier de 6 schroeven eruit, die zich aan de onderkant van de controller bevinden en je hebt de controller open. Veel succes ermee! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Project UV | Joeybrooks | Casemod Project Logs | 2 | 26-12-2006 16:39 |
| [LOG] Project QNT | brinkdinges | Casemod Junkies | 26 | 20-04-2006 15:40 |
| H2-ITX Project | Bart_Banaan | News & Review Junkies | 2 | 3-11-2003 17:40 |