| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #46 (permalink) | |
| Geregistreerd: 16 november 2006
| Citaat:
Heb je mischien een foto?.. Greetz (bedankt trouwens!!! ik ga even kijken) | |
| | |
| | #51 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Enigszins vertraag, maar ik dacht er vanavond dan toch nog aan ![]() De afbeeldingen van de Kameleon fans, zwart, met blauw UV. Ik moet wel zeggen dat de ze op de foto's vrij blauw lijken, maar ze in het echt meer naar de paarsige kant neigen. Bovenzijde: in volgorde: kamerlicht zonder leds aan, kamerlicht met leds aan, volledig duister met leds <center> ![]() ![]() </center>Fan achterin de kast: in volgorde: kamerlicht zonder leds aan, kamerlicht met leds aan, volledig duister met leds. Hier zie je echter ook de blauwe kleur van de voeding en koelers nog op. <center> ![]() ![]() </center>Fan voorin de "grill": in volgorde: kamerlicht met leds aan, volledig duister met leds <center> ![]() </center>Ik hoopte dus van te voren dat het effect door de grill iets sterker en iets meer rond zou worden weergegeven, misschien ooit nog een keer wat aan doen. En tenslotte bedacht ik me dat ik er nog 1 in een doos had zitten, dus er ff uitgehaald, aangesloten en hier het resultaat, zonder leds en met leds. <center> ![]() </center>Ik hoop dat jullie er wat aan hebben. Aangaande mijn casemodding. Kheb vaak de neiging weer iets te gaan doen, of om zelfs Icecat af te maken, veel nieuwe ideen gehad, zelfs dingen uitgewerkt, maar tijd is een zeer beperkt goedje tijdens het afstuderen ![]() |
| | |
| | #53 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 juli 2003 Locatie: Brunssum
| Erg mooi strak logo. Goeie keus !
__________________ -= http://www.casemodz.nl =- |
| | |
| | #55 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Thunder... Thunder... Thundercats! Prachtige serie, toen ik nog een lief klein Demoniacje was, was ik een groot fan! Het verbaast mij dat ik nog niet in dit topic gereageerd had, vind het super leuk dat je dat logo gebruikt. |
| | |