Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Casemodding Junkies > Casemod Project Logs
Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 29-06-2006, 10:05   #31 (permalink)
Administrator

Azariel's schermafbeelding

Standaard

4000mcd, had achteraf gezien wel wat minder mogen zijn. Zelfs in daglicht zijn ze nog erg duidelijk

Oud 29-06-2006, 10:11   #32 (permalink)

Standaard

Dat mag ook wel.
Je casemod moet je niet in de kast steken he
Oud 29-06-2006, 10:47   #33 (permalink)
Administrator

Standaard

Daar heb je dan ook wel weer gelijk in, ik ben echt benieuwd hoe het lijkt met de meshX erachter, maar ik heb gisteren dus al te veel tijd er in gestoken waarin ik eigenlijk een tentamen moest leren en een opdracht maken
Oud 29-06-2006, 12:01   #34 (permalink)

Jeroenotje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Azariel
Daar heb je dan ook wel weer gelijk in, ik ben echt benieuwd hoe het lijkt met de meshX erachter, maar ik heb gisteren dus al te veel tijd er in gestoken waarin ik eigenlijk een tentamen moest leren en een opdracht maken
Hm, dat klinkt fout, tijd aan modden besteden die je eigenlijk aan school had moeten besteden. Ik denk dat we dat in ieder geval kunnen verstaan onder een casejunkie :P, lol...

Maar t resultaat tot nu toe vind ik wel mooi !
Oud 7-07-2006, 23:32   #35 (permalink)
Administrator

Standaard

Update 4.5

Ok, het naamdeel is eindelijk compleet, als laatste nu de mesh X erachter aangeplaatst, ik vind het persoonlijk erg strak eruit zien, de foto's geven alleen niet helemaal weer zoals het er in werkelijkheid uitziet. Maarja hier dan toch maar ff drie foto's van het resultaat!

<center></center>

Ik denk dat ik hetzelfde idee ook nog ga uitvoeren op het geperforeerde deel in dezelfde plaat. Daar is alleen eerst nog ff wat 5mm clear plexi voor nodig

Commentaar, kritiek, opmerkingen etc zoals gewoonlijk altijd meer dan welkom!
Oud 8-07-2006, 12:43   #36 (permalink)

Standaard

Ziet er goed uit
Hoe vaak staat je nick er nu op? :P Zo'n 4 keer?
Oud 9-07-2006, 19:14   #37 (permalink)
Administrator

Standaard

Eigenlijk maar 1 keer verder nog wel 2x het logo
Oud 1-11-2006, 18:45   #38 (permalink)

Standaard

Hi,
Ik ben op zoek naar polijst schuurpapier 2000 of fijner. Wie weet er in Eindhoven of omgeving een adres waar ze dat hebben ?

bedankt!
Dirk
Dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1-11-2006, 19:22   #39 (permalink)
Administrator

Standaard

Geen echt topic gerelateerde vraag maarja.

Ik ben bij een aantal dingen wezen kijken en werd elke keer doorgewezen. Uiteindelijk ben ik terecht gekomen op de kruisstraat, weet zo niet meer hoe de winkel heet, maar tis een verfwinkel waar ze ook auto verf etc verkopen....per velletje van korrel 2500 koste het geloof ik €2,50 ofzo (kan meer zijn, tis een tijd geleden)
Oud 29-12-2006, 14:32   #40 (permalink)
Administrator

Standaard

Na een aantal maanden stilte rond mijn projectje hier dan weer de aanzet voor een nieuwe update.

Ik heb al eerder genoemd dat ik eignelijk de buitenkant puur zilver en zwart wilde houden als de kast niet in gebruik is. Bij gebruik zou de blauwe verlichting z'n werk doen voor verdere accenten. De blauwe led fans zijn echter vanzichzelf blauw. Dus het blauw is zichtbaar wat het zilver zwart uiterlijk verstoord. Totdat ik een reclame zag van de nieuwe AC-ryan Kameleon blackfire fans. Zwart doorzichtig uiterlijk, met de blauwe led gloed zoals bij de normale blauwe led fans. Ideaal voor mijn project dus.

- Wat gaat er gebeuren de komende tijd. Alle stock 120 mm fans vervangen door de nieuwe variant.
- De 80mm top fan vervangen door de nieuwe
- De Voeding van boven naar onder verplaatsen
- Mesh en Opruimwerkzaamheden
- Plexi cover maken onderin voor wegwerken bekabeling etc.

Nu daarbij een aantal vragen waarvan ik hoop dat iemand de tijd en moeite neemt om er over na te denken en zijn mening te geven

De voeding wil ik naar beneden verplaatsen. Dit is standaard een mogelijkheid bij de stackerkasten. Onder in de stacker kasten zit een soort mesh. De vraag is of ik de intake fan van de voeding de lucht uit de kast moet laten zuigen en dan naar buiten. Of de voeding om moet draaien en de intake aan de onderkant van de kast te plaatsen.
Als ik de intake in de kast laat, zuigt hij in principe de koudere lucht van onderuit de kast naar buiten. Als ik de intake aan de onderkant doe, heb ik dan voldoende airflow in de voeding zelf(kan die daar genoeg aanzuigen) en mis ik een 120mm outtake fan voor de totale airflow in de kast. Er zou dan 1 120mm overblijven en 1 80mm voor de outttake.

De andere vraag is met betrekking op mijn mesh materiaal. Ik heb gekozen voor een metaal mesh materiaal wat bij de meeste kranen wordt gebruikt.
Dit is het beste plaatje wat ik er van kon vinden:
<center></center>
Daar heb ik al wat mee getest, de aansluitpunten moeten eraf en er zit een rubberen buis binnen in die er ook vrij goed uitgaat. wat je overhoud is een soort metalen variant van de normale kunstof mesh varianten.
Vraag 1: het is toch metaal, kan het storingen teweegbrengen?
Vraag 2: Nuttige tips over hoe de bekabeling erdoor te krijgen zijn altijd welkom.
Oud 29-12-2006, 15:09   #41 (permalink)

Carpento's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
[afbeelding]

Daar heb ik al wat mee getest, de aansluitpunten moeten eraf en er zit een rubberen buis binnen in die er ook vrij goed uitgaat. wat je overhoud is een soort metalen variant van de normale kunstof mesh varianten.
Vraag 1: het is toch metaal, kan het storingen teweegbrengen?
Vraag 2: Nuttige tips over hoe de bekabeling erdoor te krijgen zijn altijd welkom.
Nuttige tip 1: Uitkijken voor je vingers. Die uiteinden willen best prikken soms :P

Tip 2: Als je het spul induwt (dus als je 30 cm van dat spul hebt induwen tot 15 cm) dan heb je meer ruimte om je kabels doorheen te doen. En doe de beginnetjes van je kabels in een stukje tape
Oud 6-01-2007, 21:50   #42 (permalink)

Standaard

Superstijlvol kastje!

Hoebevalt hij tot nu toe, ik twijvel tussen deze en de Procase Zirco. Ik geef natuurlijk liever 50 dan 150 euro uit, dus is hij die extra 100 waard als ik de ruimte (nog) niet echt nodig heb?
ozzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6-01-2007, 21:52   #43 (permalink)
Administrator

Standaard

naja, ik heb em ook gekozen omdat het gewoon een mooie en goede kast is. Erg stevig, maar ook erg groot. Makkelijk dingen te veranderen etc. Hij bevalt mij iig erg goed.
Oud 7-01-2007, 10:48   #44 (permalink)

Standaard AC Ryan Blackfire4 Kameleon

Citaat:
Ik heb al eerder genoemd dat ik eignelijk de buitenkant puur zilver en zwart wilde houden als de kast niet in gebruik is. Bij gebruik zou de blauwe verlichting z'n werk doen voor verdere accenten. De blauwe led fans zijn echter vanzichzelf blauw. Dus het blauw is zichtbaar wat het zilver zwart uiterlijk verstoord. Totdat ik een reclame zag van de nieuwe AC-ryan Kameleon blackfire fans. Zwart doorzichtig uiterlijk, met de blauwe led gloed zoals bij de normale blauwe led fans. Ideaal voor mijn project dus.
Die A.C Ryan Blackfire 4 Kameleon fans, zijn die hier in nederland aan te komen?..
Ik heb eens rond gezocht en de enigste winkel waar ik op uit kwam was in frankrijk..

Weet iemand een winkel, geef die dan even door pls (Ja sorry voor onverwachtse reactie etc.)

Greetz
DiGARiX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7-01-2007, 11:23   #45 (permalink)
Administrator

Standaard

te krijgen bij http://www.bg-computers.com/ ze haddens ze zelfs op voorraad.

Ik moet je wel waarschuwen dat het effect mij zelf wat tegen viel. De intensiteit van de blauwe gloed is minder dan verwacht.
Reageer
Discussietools

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.