| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: Ridderkerk
| Na een lange tijd w8en en bedenken is het wel tijd om een CiP te openen . IK heb veel plannen gemaakt en. Ojah ik heb dit naam gekozen omdat het beetje leuk klinkt en de Cylon Centurions zien er ook best wel gruwelijk uit . Hier volgt mijn start ![]() Ik heb een Cooler Master Centurion 5 case gekocht en die ben ik gaan modden. Hier komt als eerste de To Do List. Front Panel: UV Plexi plaatsen Drives Stealthen UV ccfl's plaatsen LCD plaatsen (heel onwaarschijnlijk) Side. Window PLaatsen Met hoekprofilen of PLexi de randen van de window afwerken Mischien graferen in window. UV plexi vlammen maken. PSU: Fan vervangen Plexi cover plaatsen Sleeven Voor De rest: CCFL's plaatsen Fancontroller kopen En verder zal er vaast wel wat zijn waar ik nu niet op ben gekomen. Maar dit is dan de case ![]() Een pracht case naar mijn mening. En hier is de case gestript. ![]() Zoals je al hebt gezien ben ik begonnen met de window, maar die is nog heel slordig. Hier een detail shot: ![]() Ik ben ook helemaal niet van plan om hem verder af te werken, omdat ik er waarschijnlijk hoekprofielen op ga zetten, of plexi vlammen om het nog een beetje recht te laten lijken. Morgen krijg ik mijn bestelling binnen (modspullen dan kna ik hier weer verder mee) Ik heb ook beetje van dat mesh op de sidepanel daar heb ik ook een leuk idee voor wat ik zeker ga uitvoeren. Ik heb ff snel een schets van vlammen gemaakt en die ingekleurd me een markeer stift. Later moet ik het uitzagen uit uv plexi ![]() De bedoeling is om ze achter het stukje mesh te zetten en zo een leuk effect te krijgen. Op de foto zie je het niet goed maar met plexi moet het er goed uitzien. .Met de front heb ik ook grote plannen. Zoals je op de foto hieronder kunt zien is heel de front van mesh. ![]() Dus achter dat mesh moet allemaal uv plexi komen. Alleen ik weet nog niet hoe ik het ga verlichten want ik heb een paar mogelijk heden: 1: 10cm uv ccfl's erachter 2: Ultra Bright LED 3: Door de zijkantjes te zagen, maar dan vraag je jezelf wath the heck dus heb ik het uitgewerkt. Zoals je op de foto kunt zien, zitten op de zijkantjes randen die soort van tegen je dvd speler aankomen. En al het uv licht kunen blokkeren. ![]() Dus dan moet ik op school die stukken weg laten zagen zodat als ik een uv staaf er in doe, het licht gewoon vrolijk door kan schijnen. Hieronder op de foto kun je zien wat ik bedoel. ![]() Dus als ik dat eraf hak kan het licht op de uv plexi schijnen. Dat was het dan voor vandaag. Morgen een update . Reacties zijn welkom![]() Vandaag heb ik eindelijk mijn bestelling ontvangen. Ik vnd het werkelijk pr8ig. De flammen die ik 8er de grill wilde zetten vond ik niet meer leuk dus daar komt nu een unreal teken uitgezaagd uit plexi. Voor de rest heb ik gekeken of ik de ccfls in die zijdingen kon duwen maar dat lukte helaas niet, dus moet ik 10cm ccfls gebruiken. Ik heb zoveel besteld dat ik niet weet wat ik ermee moet doen :P. Morgen Volgt er hopelijk een update over de unreal teken . Ik wilde het vandaag eigelijk al doen maar de figuurzaagjes waren op .![]() ![]() Ik ben betje bezig geweest met de front van mijn kast. Ik vind het wel mooi geworden alleen ik moet het noch afwerken :P. Als eerste ging ik stukjes plexi zagen voor de achterkant van de bay dingen Hier een plaatje ![]() Toen ging ik voor de onderkant plexi zagen. Plaatje: ![]() khad alles afgetekend uitgezaagd, en met plakband geplakt,:P maar dat zie je vanuit de voorkant toch niet. [imghttp://img154.imageshack.us/img154/9412/dsc000197bd.jpg[/img] Hier nog een shot van de voorkant. ![]() Het totaal vind ik ook wel mooi. ![]() En dan in het donker: [img]http://img108.imageshack.us/img108/2949/dsc00021large6ko.jpg[/img. Ojah en de vlammen achter dat grilletje is geschrapt ik heb ervoor gekozen om er een UT logo achter te zetten. [img]http://img501.imageshack.us/img501/944/dsc000147sc.jpg[/img. Toen werd het tijd om mijn kamer op te ruimen :P. Hier een before shot: [img]http://img117.imageshack.us/img117/1044/dsc000243dv.jpg[/img en after :P ![]() [img]http://img117.imageshack.us/img117/7281/dsc000253zp.jpg[/img Modbreak: Foto's die veeeeeeel te groot zijn worden zolang het verklein scriptje niet werkt niet geaccepteerd. Graag aanpassen!
__________________ Intel c2d E6750, Abit Fatality Fp-in9 SLI, 2GB DDR2 800mhz, 7900GT-1950XT, 160GB Hitachi |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Ik dank hierbij Blackcrown, de leden van casejunkies en fatal1ty. Zij hebben me super veel uitgelegd mede dankzij hun ben ik instaat geweest om een CiP te openen dus bedank jongens
__________________ Intel c2d E6750, Abit Fatality Fp-in9 SLI, 2GB DDR2 800mhz, 7900GT-1950XT, 160GB Hitachi |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Morgen ga ik ff de hoekpofielen op verstek zagen, vandaaghad ik het ff gedaan maar verneukt. maar zag er wel vet uit dus morgen komt een update ![]()
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 10 september 2005 Locatie: Zuid-limboland
| Foutje gevonden Citaat:
Verder leuke mod, En succes ermee ![]()
__________________ Just Chill | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CiP]CAD-case [Updated 8/11/2006] | Wolgarnaal | Casemod Project Logs | 7 | 9-11-2006 10:59 |
| centurion 534 | ruthger-mod | Casemod Junkies | 7 | 22-07-2006 15:24 |
| Centurion Dragon [Updated: 5 april 2006]] | hybrid | Casemod Project Logs | 30 | 6-04-2006 09:38 |
| centurion 1 ? | Deimos | Casemod Junkies | 5 | 17-07-2005 21:27 |
| [CIP] Centurion All Star [UPDATED 7-4-04] | Zwieke | Casemod Project Logs | 35 | 5-05-2004 07:28 |