| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 februari 2006 Locatie: Deventer
| Citaat:
Tevens houd ik jou project ook in de gaten, ziet er goed uit. | |
| | |
| | #19 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Citaat:
![]()
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! | ||
| | |
| | #20 (permalink) | |
| Geregistreerd: 26 maart 2004 Locatie: Hengelo (OV)
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Wat dacht je van deze: http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=10158 Hij wordt op korte termijn weer geopend op verzoek van de topicstarter. Maar nog even terugkomend op het onderwerp, de constructie is inderdaad een van de sterkste alu profiel constructies die we momenteel kennen. Dan kan je niet verwachten dat er maar 1 persoon is die deze gebruikt Het is immers ook nog de vraag wat er uiteindelijk mee gedaan wordt. Desalwelteplus zijn alle mods die ik momenteel opgebouwd zie worden met deze constructie een voor een geweldig, dus ga vooral zo door ![]()
__________________ Dus... |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 maart 2004 Locatie: Hengelo (OV)
| Eerlijk gezegd weet ik niet of mijn frame het houdt als ik er op ga staan/zitten. Niet omdat ik te zwaar ben (weeg 61kg), maar omdat de hoekverbindingen die ik gebruikt heb nogal brak zijn en het frame ook behoorlijk hoog is in verhouding tot het grondvlak. De volgende keer gebruik ik L-profiel voor de hoekverbindingen, dan zijn te tenminste echt 90 graden en niet 85... |
| | |
| | #24 (permalink) | |
| Geregistreerd: 5 juni 2005 Locatie: Klein Paries
| Citaat:
Geen edit? Schaam je! Tis je 4000ste post! ![]()
__________________ Blunt-O-Clock! Boy! | |
| | |
| | #26 (permalink) |
| <center>Update #7 24-02-2006 ![]() Vandaag begonnen met het tweede zijpaneel. Heeft me tot nu toe slechts 2 zaagjes gekost. Morgen hoop ik hem volledig uitgezaagd te hebben. Als het goed is krijg ik morgen 25-02-2006 mijn bestelling van PCModShop binnen en anders maandag 27-02-2006. </center> |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Ik zat wat te bedenken om mijn kast een beetje extra te geven. Ik kwam op het idee om misschien de acryl panel die achter de aluminium platen zal moeten worden bevestigt op de een of andere manier te vormen door de mal van de gekko, zodat je een soort van 3D effect van de gekko krijgt, waarbij dus een gedeelte van de acryl panel door de mal heen steekt. Is er misschien iemand hier op Casejunkies die een soortgelijke ervaring op heeft gedaan en die mij misschien enkele tips zou kunnen verschaffen? |
| | |
| | #28 (permalink) |
| <center> Update #8 25-02-2006 ![]() Vandaag om 12 uur werd mijn pakketje thuis bezorgd. Aardig grote doos met een gewicht van zo'n 15 kilo. ![]() De doos opengemaakt en alles is netjes beschermd met luchtkussens. ![]() Vervolgens de luchtkussens verwijderd en daar komen al enkele leuke spulletjes te voorschijn. ![]() Alle spulletjes uit de doos even netjes uitgestald op de zolder. ![]() ] ![]() Ik kwam tot de conclusie dat ik 2 verschillende soorten CCFL's in de doos had zitten. Morgen maar eens kijken wat het verschil is qua effect. Dit was nog niet alles, van de week worden er nog 2 3mm UV groene acryl panels nageleverd. Tevens bestel ik van de week even mijn bezels, LCD en drukknoppen. Verder vandaag weer bezich geweest met het uitzagen van mijn gekko's. Geen grote verandering, dus geen foto. Morgen het laatste uitzagen en netjes vijlen. Daarna ga ik bezig met het aftekenen van de overige panelen. </center> |
| | |
| | #30 (permalink) | |
| Citaat:
Dit pakketje heeft een waarde van +- €200 (inclusief de nog 2 na te leveren 3mm acryl panels). Verder vandaag geen update, aangezien ik moest werken. Morgen weer een dag. | |
| | |