| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #32 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 10 januari 2006 Locatie: e-town (emmeloord)
| Na 5 maanden heb ik toch weer het 1 en ander gedaan, maar nooit echt de moeite gevonden om een update te maken :/ In die tijd heb ik toch niet stil gezeten , klein overzicht van wat ik allemaal heb gedaan:- Mesh x paneel gekocht, onderdeeltje uitgezaagd en op de bodem geplaatst, - UV ccfl gekocht en geinstaleerd, - LCD schermpje gekocht en in me zijpaneel geplaatst, - Het 1 en ander gesleevd en weg gewerkt, - Mijn oude videokaart een beetje gemod ( uv reactive spul op de rand gesmeerd ) - En 1 intake fan vervangen, en 1 van de 2 outtake fans naar de buitenkant verhuist om ruimte te maken voor mijn UV neon, - En last but not least, mijn nieuwe muis, de Ciber Snipa intelliscope met een Stealth mode van 1000 DPI en een attack mode van 2400 DPI. En dit voor maar 33 euro nieuw Ik heb deze muis gekocht omdat ik me steeds meer op het gamen ga richten, maar het modden zal ik niet vergeten En dan hier een paar foto's: Eerst mijn case zoals hij nu is zonder flits. ![]() ![]() En hier met flits. ![]() ![]() Hier 2 foto's van mijn grafische lcd 240x128 ( dat plaatje erom heen is van geborstd RVS 1,2 mm, laten ponsen op me werk met een nauwkeurigheid van een 1000ste van een milimeter , vandaar ook het logo op me LCD, Thanks OVRI)![]() ![]() Verder had ik ook nog 2 UV neon staafjes van me neefje gekocht met dit resultaat: ![]() En dan hier mijn nieuwe knaagdier op steroïde 1000 DPI stealth mode: ![]() 2400 DPI attack mode (dat is erg wennen )![]() Waar ik alleen erg van baal, is dat ik de kleinste slaapkamer van het huis heb Gelukkig hebben we een grote garage waar ik lekker kan modden ![]() Alle reacties zijn welkom! ![]() |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2007 Locatie: Middelburg
| Ziet er goed uit en dat schermpje is egt.... waar een schermpje voor is :P .Hoe ruim jij je kabels zo mooi op? mij lukt dat egt niet Keep up the good work ![]()
__________________ C2D E6300|Abit IB9|3gb OCZ Reaper hpc editie|XFX 9800gt VF-900|X-FI Extreme Audio pci-E|240gb DiamondMax|Razer Pro Solutions v1.6 |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 november 2006 Locatie: Hilversum, Noord-Holland
| Ook daar is een tutorial over: TUTORIAL. Wat een leuk scherm! Ziet er netjes uit, geeft een goed effect ![]()
__________________ Ik zie, ik zie wat jij niet ziet!: Geen signature! Of toch wel? |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| blue A | michiel | Casemod Project Logs | 6 | 29-03-2007 17:44 |
| Turbine Cooler, Fan | Vauxhall7 | Elektronica Junkies | 10 | 18-09-2006 16:35 |
| [CiP] Blue Turbine | creeper89 | Casemod Project Logs | 4 | 19-02-2006 00:25 |
| Aerocool Turbine Series LED Fans | Ragon | News & Review Junkies | 15 | 7-04-2005 22:09 |