| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 februari 2005
| Vanavond komt er een update. We hebben het frame opnieuw opgebouwd omdat het gister niet geworden is naar onze verwachting. We hebben maar gelijk vandaag een verstekzaag aangeschaft. Het frame is nu beter dan gister. Het zit nog niet helemaal in elkaar. Vanavond volgen de foto’s ervan. |
| | |
| | #18 (permalink) |
| ![]() [CIP] Project Media Center 24-02-2006 Hier eindelijk weer een update van ons. We zijn bezig geweest met het maken van het moederbordtray. Foto's van het nieuwe frame en moederbordtray Het nieuwe frame en het moederbord tray erin. Ons zelf gemaakte moeder bord tray op het oog geboord ![]() |
| | |
| | #20 (permalink) |
| ![]() [CIP] Project Media Center 03-03-2006 Hier update van het plaatsen van het moederbord tray. Het is de bedoeling dat er een zelfgemaakte fancontroller in komt die te bedienen is doormiddel van de grote draaiknop aan de rechterkant. Als de fans hoger worden gezet gaat de lichtschijf achter de draaiknop fellerbranden doormiddel van blauwe led's. ![]() Schakeling zoals de fancontroller moet worden. Ik hoop dat de waarde's goed zijn ik zou dit moeten na-rekenen. Als iemand een fout erin ziet zeg het me :P |
| | |
| | #22 (permalink) |
| ![]() [CIP] Project Media Center 14-03-2006 Woensdag is helaas mijn Moederbord MSI Neo Platinum overleden en aangezien Alternate mij niet een nieuw moederbord kon vergoeden omdat het probleem buiten de garantie viel, moest ik maar zelf op zoek naar wat. Vandaag nieuwmoederbord Gigabyte GA-K8NE gekocht en nieuwe Videokaart XFX Geforce 6600 GT PCI-Express ![]() Gigabyte GA-K8NE ![]() XFX Geforce 6600 GT PCI-Express People with high blood pressure, a back or heart condition should not use this card; the unmatched graphics quality may be too exhilarating and realistic. (We're just kidding! It's all good. XFX products are safe.) Update's van het project coming soon! |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Na een jaartje vol met problemen en drukte. Ben ik weer van plan het casemodden weer op te pakken. Ik heb dit jaar niet stil gezeten ik heb nu een complete PLC besturing draaien op mijn slaapkamer. Zodat ik van verschillende plaatsen alles op me kamer alles mee kan regelen. Foto's en een LOG komen spoedig op mijn website. Ik ben van plan binnenkort een nieuwe start te maken met een nieuwe “Media Center” en een “Power BOX 12V” COMING SOON! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CIP] Project: Ronin (Update 2 januari 2006) | Thadeez | Casemod Project Logs | 68 | 30-01-2008 16:47 |
| [CIP] Jump'D |Update: 17 November 2006| Restarting project | sAnkt | Casemod Project Logs | 107 | 19-11-2006 06:38 |
| [CIP] Radio-mod (media center) | nixjuh | Casemod Project Logs | 20 | 18-05-2006 14:36 |
| [CIP] Media Center in audiobehuizing. (Update 14-01-'06) | Enterprice | Casemod Project Logs | 25 | 19-01-2006 17:30 |
| windows media center | danny | Software Junkies | 4 | 14-04-2005 13:11 |