| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 augustus 2005 Locatie: Amsterdam
| Nou mensuh, dan is 't nu tijd dat ik 't ook eens ga proberen.. Inleiding: Ik kon van mijn oma een oude saaie Compaq desktop pc krijgen, dat ding is zo antiek als k weet nie wat, dus een game pc ofzow wordt t niet, aangezien ik geen geld heb om nieuwe hardware te kopen, dus dit wordt puur om te oefenen.. Het idee/Ontwerp: Er is een kledingmerk dat Gsus heet (draag t zelf ook wel erg veel), het logo van dat merk vind ik egt super tof, dus k dacht, dat is wel leuk voor een casemod. Het logo ziet er zo uit: Ik ga niet de hele krans gebruiken, alleen een stukje.. Wat gaat er gebeuren?: Kast strippen [done] Ontwerp voor window tekenen op de kast [done] Window uitzagen in de vorm van het logo. Nieuwe voorkant maken van plexiglas. Blowhole(s) maken. Kast zwart spuiten. CD-Speler stealthen. [done] PSU Meshen. Blauwe CCFL en UV CCFL gaan erin. Alle updates komen in de startpost, dan blijft alles lkkr overzichtelijk ![]() Als jullie nog ideeen hebben, of tips om iets te veranderen etc. Ik hoor 't graag. Update 1. ![]() Dit is dus het slachoffer (wat een lelijk ding is het toch) ![]() De hardware ![]() De kast gestript.. En dit is het ontwerp voor de window.. DIt is het dan voor nu, deze week gebeurt er niet egt heel veel meer, want heb veel toetsen, helaas.. Laat me weten wat je er van vind.. Mzzl.... ![]() Update 2. (1 maart 2005) Ik ben begonnen om de cd-speler te stealthen en de voorkant te spuiten, kijk maar zelf :![]() De cd-speler ffies in de grondverf gegooid.. ![]() Zwart gespoten en frontje op maat gemaakt. ![]() Voorkant zwart gespoten en cd-speler erin gezet. ![]() De voorkant is maar voor tijdelijk, ik ga later (als ik weer een beetje geld heb :P ) zelf een front maken met het idee van Carpento's "Blue Eagle" mod (als dat van je mag Carpento :P ) En dit is dan mijn nieuwe voeding die ik van een vriend kreeg, is een Q-tec 400W herrie makertje :/ Maarja beter iets dan niets.. ![]() Dit was het voor nu, binnen kort meer.. Greetz.. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Foto's zijn dood hiero. Verder heb ik zelf wat tegen op het merk, maar dat maakt je mod natuurlijk niet minder. Succes. Overigens succes aan alle mensen die pas een mod gestart zijn, ik heb een poosje niet echt actief gepost. /edit Zie nog geen foto's hoor Fix het nog eens iets harder?/edit Zo zijn ze hard genoeg gefixt. Ik zie ze.
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 januari 2006 Locatie: Enschede
| Ziet er wel mooi uit. Alleen zou ik oppassen met de S van de merknaam en het symbool op dat stukje. Daar zit maar een klein stukje metaal van iets van 1/2 mm tussen. Hier zou ik wat weer ruimte van maken aangezien het stukje er of uitgereten word, of het wordt heel slap als je er iets tegen drukt.
__________________ | Thermaltake Xaser 2 | 2 CCFL's groen| 6 fans, 4x led groen. | MSI KM4M-L | AMD 2600+ 1.80 GHZ | 1024 MB RAM | Nvidia XFX 6600 GT | Zalman ZM400B-APS | 80 GB Maxtor ATA 7200 RPM | 80 GB Samsung ATA 7200 RPM | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 november 2005 Locatie: Tilburg
| Gaaf idee! Ga je ook nog bij G-sus om sponsoring vragen? :PDe tekening ziet er in ieder geval super mooi uit. Suc 6 met je mod!
__________________ <a href="http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=12130"> [Cip] Green Dragon</a> [Cip] Radio mod |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 november 2005 Locatie: Tilburg
| Je kan ze natuurlijk altijd aanschrijven of mailen. Maar ik denk niet dat ze je er wat voor geven. Misschien kan je een deal maken dat ze foto's ervan mogen gebruiken als reclamemateriaal. (Ik weet niet of je er meer op een beurs gaat staan of zo?) Anders is de kans op sponsoring wel wat groter. Heb er zelf geen ervaring mee. Maar het lijkt me zeker wel gaaf, een gesponsorde casemod. Misschien dat ik er binnekort ook een mag maken. Voor het bedrijfje waar ik werk. :P
__________________ <a href="http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=12130"> [Cip] Green Dragon</a> [Cip] Radio mod |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Vandaag heb ik ffies een mailtje naar Gsus gestuurd of ze me willen sponseren.. :P Dus maar afwachten (zullen ze waarschijnlijk niet doen denk ik..) Ben druk bezig met van alles dus zal er eind deze week wel een update komen.. Grtz case_freak.. |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Update 2: | basproffesional | Casemod Project Logs | 1 | 25-08-2006 22:08 |
| [CiP] i spider- last update: 3-4 | _ferry_ | Casemod Project Logs | 184 | 6-04-2006 08:59 |
| [CIP] Pr0wLie update: 27-02-06 update 6!! | pr0wl | Casemod Project Logs | 31 | 1-03-2006 13:28 |
| [CiP] Mp3plex (Update:06-10-'05 -- Update) | slowtim | Casemod Project Logs | 13 | 6-10-2005 15:17 |
| [PLAN] Gsus Mod maken | wnnb | Casemod Junkies | 13 | 18-07-2005 12:57 |