| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #18 (permalink) | |
| Geregistreerd: 3 mei 2005 Locatie: roermond
| Citaat:
een van de eind beelden van de inbouw van de voeding ontbreekt ook. Dat is juist degene waar je ziet hoe ik de kabels heb weggewerkt aan de achterkant. En waar je dus geen fan/voedings kabels lelijk langs de window ziet lopen de foto van de case + cactus is dus net na het moment dat ik de blauwe led in de vogel had ingebouwt. je ziet inderdaad aan de rechterkant de stekkers + oude kabels van de leds lopen. maar dat was dus na deze update veranderd Bij de volgende update maak ik wel een foto van de window nu ![]()
__________________ tja.. | |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 januari 2006 Locatie: Laren (GLD)
| ik ben t eens met woezie.... beetje meer je kabels wegwerken maakt t al veel mooier.
__________________ [CIP] Blue Water |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 juli 2005
| Mooi maar ik sluit me aan bij de rest! Snuffel op het forum eens rond naar ons topic over kabels meshen en ga daar ook mee aan de slag! Ik heb het sinds kort ook en men pc is nu echt 1ntje om mee te stoefen Voor de rest good bezig MVG
__________________ Modding is niet wat je doet! Het is wat je bent |
| | |
| | #22 (permalink) |
| UPDATE 5 vanaf nu hier steeds de pics! Ik heb een kleine led bar aan mijn casewindow gemaakt. Die naar de processor en geheugen staat gericht, voor het belichten van mijn hardware. achterkant: ![]() en de voorkant ![]() Ik heb verscjillende pogingen gedaan de kabels weg te werken. en er is eigenlijk maar een uitweg en dat is meshen! Of ik dit ga doen is een tweede maar dat is toekomst. zo hoe de kabels er nu uitzien (niet zo mooi dus) ![]() Toen was het tijd voor wat plezier lamp uit en pc aan ik heb verschillende verlichtigs programma;s in pc Dit is er een van (fan;s licht aan en blauwe led) ![]() volgende (ook cclf aan) ![]() Van boven: ![]() Dit zijn een van de meerdere programma;s ik heb ook nog een geluids/licht controller gemaakt Hoe harder het geluid hoe feller de leds ![]() Toen heb ik nog wat geexperimenteerd met de luxeon led het werd al snel duidelijk dat hij een extra koelblok nodig had. Dus heb ik er een oude pentium 3 CPU koelblok onder gezet. Zo ziet het dus uit als je in de luxeon kijkt ![]() De foto;s zijjn niet zo erg goed, want ik kon de luxeon niet zo goed fotograferen. luxeon achter fan ![]() Luxeon glow (luxeon kon makelijk hele kast verlichten!) door belichting van cam een tegenvallende foto, maar de luxeon is veel feller dan op de foto! ![]() Meer volgt binnenkort!
__________________ tja.. |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Het is een vrij ingewikkeld schema, en er moeten veel draden worden gesoldeerd. voor een grafisch display is er een tut op casejunkies : http://www.casejunkies.com/index.php...0001&hl_id=278 en voor een karakter lcd kun je hier kijken: http://www.htvision.com/howto_lcd.asp Nog een kleine update ik heb in een ander CIP log een leuk idee over case voetjes gezien heb zelf dezelfde doppen gekocht, en vandaag met de frees gaatjes voor LEDS gemaakt. ![]()
| | |
| | #26 (permalink) |
| Hier kun je zien hoe ik mijn lcd heb gesoldeert. Kijk niet naar andere kabel, dat is de infrarood ontvanger. ![]() www.soep-r.nl
| | |
| | #27 (permalink) |
| UPDATE 6 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- De voetjes! heb vandaag de voetjes van de pc gemonteerd. Het was een vervelend werk, maar toch een geslaagt effect. Het voetje. ![]() gat met frees geboort en met kit vastgezet (blauwe led) De kabels aan het voetje vastgemaakt. ![]() Daarna een gat gemaakt naast elk voetje voor de kabels naar binnen te werken, alles goed afgewerkt met krinpkous! Want als het de kast zou raken zou mijn voeding het niet overleven. Onderkant ![]() En de ledjes aan ![]() Nu nog een spiegel op de grond, luxeon installeren etc!
| | |
| | #28 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 november 2005 Locatie: Tilburg
| Mooie mod, Ik vind het alleen jammer dat je er rode fans in hebt gestopt. Ik vind het meestal mooier als er maar een kleur wordt gebruikt. Die voetjes heb je mooi gedaan ![]() Ik moet binnenkort ook maar eens aan de voetjes beginnen, en dan heb ik hier zeker wat aan "Nick
__________________ <a href="http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=12130"> [Cip] Green Dragon</a> [Cip] Radio mod |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 10 januari 2006 Locatie: e-town (emmeloord)
| ff een vraag van een beginnend casemodder, wat is een luxeon led o.i.d.? :/
__________________ Mijn nieuwe systeem:| Intel E8500 @3.16GHz | Asus Rampage Formula |Asus EAH4870 512MB ddr5 | 4GB Corsair Dominator DDR2 1066 |Coolermaster Silent Pro M 700 watt | Coolermaster Cosmos S |1x Samsung 640gb 1x Samsung 500gb 1x Seagate 80gb Mijn oude systeem:| AMD Sempron 2800+@ 2 Ghz |Asus n6200 | Asrock k7vt4a pro | 1 gb ram | Seagate 7200.7 80 gb hdd| Coolermaster extreme power 430 watt | Aerocool Aeroengine jr black |
| | |
| | #30 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
![]()
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Update 2: | basproffesional | Casemod Project Logs | 1 | 25-08-2006 23:08 |
| [CIP] Gsus mod [update 01-03-05] | case_freak | Casemod Project Logs | 29 | 2-03-2006 21:06 |
| [CIP] Cube x. Last Update: 19-12-05 | brantje | Casemod Project Logs | 140 | 15-01-2006 16:06 |
| [CIP] Insomnia (Update 21-12-05) | Virus | Casemod Project Logs | 19 | 21-12-2005 14:33 |
| [CiP] Mp3plex (Update:06-10-'05 -- Update) | slowtim | Casemod Project Logs | 13 | 6-10-2005 16:17 |