| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #108 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 23 juli 2005 Locatie: De mooiste stad van de wereld
| Citaat:
![]()
__________________ Iedereen neemt me zoals ik ben ! Nou ik nog... ------------------------ Carpento, I love you! | ||
| |
| | #110 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 juli 2005 Locatie: De mooiste stad van de wereld
| Gerard zegt: http://images.carpento.net/minicav3.jpg :P Marry/Crazysweet zegt: wauw Marry/Crazysweet zegt: niet helemaal volgens de lijntjes, maar toch erg knap Gerard zegt: hij ligt ook scheef :P Marry/Crazysweet zegt: ow oke Gerard zegt: maar idd, hij is niet helemaal volgens de lijntjes :P Marry/Crazysweet zegt: toch niet gek op zo'n kllein stukje Gerard zegt: psies :P Zoals ik zei: ik zeg het gewoon
__________________ Iedereen neemt me zoals ik ben ! Nou ik nog... ------------------------ Carpento, I love you! |
| |
| | #112 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Het wordt niet helemaal een exacte kopie overigens, maar deze fangrill -want daar is dit priegelwerk een onderdeel van- is natuurlijk wel gebaseerd op het Scuderia-schildje ja ![]() Er komt overigens waarschijnlijk nog een groot SF-schildje in de kast, maar dan in plexi gegraveerd als het allemaal meezit.
__________________ Those were the times... |
| |
| | #120 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Volgende week begint school weer (ofwel: stage van 9 tot 5, elke dag), dan gaat er van modden weinig komen, het moet dus nu wel een beetje gaan gebeuren :P @hierboven: in zn geheel gaat nog ff niet, dit moet in het front komen en dat bestaat nog niet :P Verder moet het allemaal nog een kleurtje krijgen :P
__________________ Those were the times... |
| |