| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #91 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Citaat:
Het is me daar een zootje!
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt | |
| |
| | #92 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Dat met die rare rijders is me meegevallen gelukkig. Heb me stierlijk verveeld op sommige momenten, soms ook zeker wel genoten ![]() Anyway, op vakantie op papier een hoop geschetst voor deze mod, en nog wat aankopen gedaan ook, ben vandaag doende geweest om die papieren schetsen om te zetten in nette werktekeningen. Er zijn ook nog wat dingen waar ik niet helemaal over uit ben, de power- en resetbutton bijvoorbeeld, de front-usb, en ook de plaatsing van de fancontroller wordt nog even puzzelen. Ik heb nu al wel een optie maar dan komt dit alles in de bovenzijde van de kast, en die is met die 'speciale' outtake-grill al mooi genoeg, terwijl de voorkant van de kast erg leeg lijkt. Om die reden ga ik ook nog ff geen tekeningetjes enzo laten zien, eerst maar eens duidelijk krijgen wat ik precies wil gaan doen. Update komt in de loop van volgende week, eerst nog ff een keer naar Limboland (een bammetje eten met Pureoptical) en naar een modelbouwshop samen met Demoniac, kijken of daar nog inspiratie -en materiaal- te halen is. Stay tuned dus ![]()
__________________ Those were the times... |
| |
| | #96 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Das een mooi peerd Laat ons nog meer van dat soort kunstwerkjes zien ![]()
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! |
| |
| | #98 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 april 2007 Locatie: Arnhem
| Citaat:
Had dat 'paard' :P al op tweakers gezien, maar hij blijft vet | |
| |
| | #99 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 28 november 2004
| Citaat:
Citaat:
__________________ Those were the times... | ||