| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #78 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 november 2004 Locatie: Alphen a/d Rijn
| Ziet er strak uit man! ook een leuk idee zo`n ferrari case!
__________________ | AMD Athlon 64 X2 Dual-Core 5000+ @ 2.6Ghz | Asus M2N4-SLI | Asus EN7300GT Silent | Crucial 1GB 667mhz DDR2 | WesternDigital Caviar 16MB 500GB SATA II | Colors IT ATX-G8015C | Maxtor sata II 300 200gb 7200rpm 8mb | Spire Rocketeer V 500Watt-SLI | |
| | |
| | #80 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 17 december 2003 Locatie: Leek
| Als je de achtergrond van de metertjes nog zwarter wil maken is dit http://www.picbasic.nl/etsen_layout_nl.htm misschien een idee. Zo laten ze nog minder licht door en worden je meters nog mooier als ze al zijn. |
| | |
| | #81 (permalink) | |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Citaat:
Ik wilde het inderdaad nog wat donkerder hebben, en dit lijkt me een mooie methode.
__________________ Those were the times... | |
| | |
| | #83 (permalink) |
| http://www.casejunkies.com/forum/vie...=220708#220708 ![]() Update komt nog wel een keer, zo schokkend is het allemaal niet ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #85 (permalink) |
| Uiteindelijke rekje op z'n bestemming: ![]() Kap er overheen: ![]() Hier zie je -vaag :P- de bouten die ik moest omzeilen. De kier die hier ontstaat wil ik opvullen met tochtstrip ofzo, de airflow moet natuurlijk wel naar búiten. ![]() Het rekje is uiteindelijk ontdaan van de onderste omgevouwen flapjes. Het zit nu met 4 boutjes vastgemaakt tussen 2 hoekprofieltjes die op het frame gepopnageld zijn. Achterliggende gedachte: het rekje moet er in sommige omstandigheden uit kunnen. Een gewone ATX-voeding past prima maar stel dat ik eens een wat forsere voeding moet gaan reviewen dan moet dát ook kunnen ![]()
| | |
| | #88 (permalink) |
| Heb overigens nog steeds niet helemaal helder wat ik precies allemaal wil gaan modden nog, en hoe, maar dat komt gaandeweg wel. En dan nu het slechte nieuws: ik ga morgen op vakantie voor drie weken ![]()
| | |
| | #89 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Citaat:
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! | |
| | |