| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #61 (permalink) | |
| Moderator Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Ziet er goed uit! Leuk idee, dat "Ferrari" eruit snijden ![]() Citaat:
__________________ Verlaat CJ met een knal | |
| | |
| | #62 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Citaat:
Ik doe het daarom ook altijd op gevoel :P
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt | |
| | |
| | #64 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Citaat:
![]()
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt | |
| | |
| | #66 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Sjah, ik ga intussen weer naar school, maar nu zijn er door een administratief foutje twéé scholen die studiegeld van mn rekening halen. Dikke ellende dus, en even geen centjes om modstuff aan te schaffen ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #68 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2006 Locatie: België
| Ik heb niet alle reacites gelezen, maar het ziet er echt super uit man Maar heb een klein vraagje, bij je vitesse pook. Daar stond op "beetje onderworpen, en gezaagt". Heb je dat zelf gemaakt die vitesse pook?:| |
| | |
| | #70 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Mini-updeetje :P Vanmiddag eindelijk even de tijd genomen om witte leds in de Musketeer 1 te zetten: Laatste pic met blauwe leds: ![]() Originele foto: ![]() Kleuren zoals het IRL ongeveer is: ![]() En overzichtskiekje (maar daar zie je dus niks van de witte leds) ![]() Die middelste teller komt wss ook nog wel aan bod hoor Dat heeft alleen wat meer tijd (...) nodig ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |