| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #46 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Ik zou de bouten juist niet als een Schroef laten lijken! :/ Ik vind ze zo veel mooier! ![]()
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! |
| | |
| | #47 (permalink) | |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Citaat:
@ SupReme: Ik wil een zo goed mogelijke imitatie, dan hoort het dus als schroef. Mocht het mislukken dan zijn 4 M6-slotbouten weer snel gekocht ![]()
__________________ Those were the times... | |
| | |
| | #48 (permalink) |
| Kleine update: Het voedingsbevestigingssysteem (2 schroefjes, is genoeg, hoeft namelijk niks te houden, de voeding rust op het onderliggende frame) ![]() Een mooi gaatje gemaakt in het onderste deksel, zodat de voeding er doorheen steekt. Ook aan de voorkant komt nog een soortgelijk gat om niet te veel ruimte te verkwisten en de fan van lucht te voorzien, maar moet ook wel een beetje de stevigheid in het oog houden, dus te veel weghalen is ook niet echt handig. ![]() De achterkant moet uiteindelijk nog wel even netjes afgewerkt worden, maar daar ben ik nog (lang) niet aan toe. Nog maar een plaatje: ![]() En dit wordt uiteindelijk de bedoeling, het tweede deksel bovenop het eerste, zodat de voeding netjes weggestopt zit. Voor de rand heb ik nog een leuk stukje afwerking bedacht, maar dat hou ik nog lekker even voor me :P ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #49 (permalink) |
| Intussen ook nog even een ander miniprojectje. Vandaag een CoolerMaster Musketeer 1 binnengekregen. Die klokjes staan best leuk in een Ferrari-mod, maar die stijl bevalt me dus weer totaal niet... Blauw ![]() Modden die hap ![]() ![]() ![]() 1 out of 3 done. En ja, er gaan witte leds achter komen Bovendien wil ik zoveel mogelijk 'leklicht' voorkomen door gericht met wat zwarte verf te gaan spelen.Die rare schaalverdeling komt van de Musketeer zelf, ga ik waarschijnlijk nog wel fixen. Het is óf een rare verdeling óf een afwijking in de weergave. Ik denk dat het laatste het minst schokkende is.
| | |
| | #50 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Omdat er geen posts zijn van je laatste 2 updates, en ik dat wel zielig voor je vind zal ik wel even posten. :P [Slijm mode=ON] Mooi Carpento! [Slijm mode=OFF]
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| | |
| | #52 (permalink) |
| Grote updates zitten er op dit moment niet echt in, heb niet zo veel zin om hard aan het modden te gaan, tijd is er an sich wel even. Voor wat betreft de musketeer, ik moet even uit gaan vinden wat ik met de VU-meter doe, ik heb een plannetje, en hoewel dat simpel klinkt is de uitwerking wat lastiger. Verder wacht ik even op witte leds, voor ik met de musketeer verder ga. However, dit weekend even met de figuurzaag zitten spelen, en zo mn Zalman HP-80C wafelijzer gedecoreerd: ![]() ![]() To do: voor de boutjes een fraaiere oplossing zoeken, en heel misschien een nieuw exemplaar maken, de afwerking is het nét niet, en daar wil ik met deze mod juist extra op gaan letten. Het scheelt dat ik zo ongeveer alles aan deze mod al twee keer gedaan heb :P
| | |
| | #54 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Plaatje rood / helder plexiglas, met Ferrari er in gegraveerd erachter plaatsen. Alleen de randen van de letters graveren en iets kleiner dan de huidige gezaagde letters zodat ze binnen die letters vallen. Bij oplichting geeft dit meer vorm aan de letters. |
| | |
| | #55 (permalink) |
| Ik wil niet te veel airflow verstoren, het plan was om de letters maar open te laten. Oorspronkelijk zitten de twee koelribben met twee kleine ijzertjes bij elkaar, dit scheelt nu waarschijnlijk al heel wat frisse lucht, en die heeft een passieve koeler wel nodig... Het gaat hierbij blijven waarschijnlijk ![]()
| | |
| | #56 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 januari 2005 Locatie: Nijmegen
| OMG, geil! Dat ziet er netjes afgewerkt uit, ga zo door . Zou als ik jou was ook gaan voor andere boutjes, iets wat ook beter bij de rest van het project past. Misschien is gaas achter de letters trouwens iets (zelfde als fangrill bovenop de kast). |
| | |
| | #58 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 maart 2004 Locatie: Hengelo (OV)
| Vet wat je met die Musketeer doet Ik begin spijt te krijgen dat ik die van mij heb verkocht :POwja.. om dode pics in je CiP te voorkomen, upload die musketeer foto ff naar je eigen server, bij mij blijft die niet zo lang meer staan (was voor de verkoop, en die is afgerond dus overbodig). Bij deze heb je de copyright :P |
| | |
| | #59 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Ik wist je idee al (msn), maar hij ziet er mooier uit dan ik had durven denken. (Is durven nou met V of F? Volgens mij een V :P )
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt |
| | |