| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #31 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Ik heb hier nog een stuk gaas liggen, vool grover dan de mesh die je eerder gebruikt hebt, en die is al zwart.. (afmetingen van het stuk: 28x29 ongeveer) Ik doe er voor de rest (nog) niks mee, omdat het niet in de mod gaat komen waar ik nu mee bezig ben, en ik ook voorlopig geen geld heb om een nieuwe kast te kopen om te modden.. Als je een keer toevallig in de buurt bent (maar dat betwijfel ik) mag je het gratis meenemen ![]()
__________________ Verlaat CJ met een knal |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Ben maar eens aan het graveren geslagen voor dat paardje op de fangrill. De laserprinter + thinner transfertechniek levert een prima afdrukje op: ![]() Beetje Dremelen, en tadaa, een Cavallino Rampante ![]() ![]() Werk op de vierkante centimeter was dat dus. Bovenin de foto zie je een 10 eurocent muntstuk. ![]() En nog maar een plaatje: ![]()
__________________ Buiten functie |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Het fijnste graveerstiftje van Proxxon (1 mm is dat officieel geloof ik, maar effectief is ie iets kleiner als je het mij vraagt), flex-slang erbij en gaan. Eerst de buitenste lijnen volgen, en dan heel voorzichtig inkleuren.
| | |
| | #40 (permalink) |
| Vandaag weer even doende geweest met de fangrill. Intussen zit het gaas netjes vast, en dan krijg je dit resultaat: ![]() De kast wordt rood gespoten, die heb ik vanwege wat vrij diepe krassen helemaal kaal geschuurd. Enige wat ik nu nog hoef te doen is de slotbouten de schroeflook te geven, door er een kruis in te slijpen. ![]() Aan de onderkant ook wat afwerking. De bouten heb ik nodig voor het 'toolless' fanophangingssysteem wat ik bedacht heb. Ze worden nog wel wat ingekort hoor :P
| | |
| | #43 (permalink) |
| Uit een of ander cheap-ass ijzeren ladenrekje, bij 'de Prijsmepper' (ja, zo heet die toko :P). Geen idee waar het verder te krijgen is ![]()
| | |
| | #44 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 oktober 2005 Locatie: Zwolle
| Ziet er strak en vet uit ! Keeping an eye on u :P
__________________ Tactical Ops Crossfire The meaning of geek has changed to include anyone with an obsession that places him outside mainstream society |
| | |