| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #167 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Ach, het is ook een gevóel natuurlijk, maar ik merk gewoon dat ik nu minder lang op CJ blijf hangen, ik lees nu ook niet alles meer door op het forum, hoef geen nieuws te schrijven of online te zetten, etc. Het scheelt wel degelijk ![]() Het wordt een stukje buisprofiel van een centimeter of 20, met twee van deze scharnieren De rest zie je vanzelf ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #168 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2008
| Gok, een deurtje? Zeg maar als je cd rom speler eruit glijdt dat er een klepje open gaat? Zo ja, dan maak ik ff wat pics van mijn acer pctje die dat ook heeft. Daar zit het erg goed in elkaar qua glijden.
__________________ - [CiP] Black_Cube |
| | |
| | #172 (permalink) |
| Well, ik heb tegenwoordig wat meer vrije tijd, en ook nog eens vakantie ![]() ![]() ![]() Let niet op de enorme berg krassen, dit wordt weliswaar een dragend gedeelte, het komt niet of nauwelijks in het zicht En datgene wat zichtbaar wordt ga ik nog opschuren of juist polijsten. Of heel misschien spuiten, maar dat denk ik niet.
| | |
| | #173 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 februari 2008
| ik heb niet echt naar de datum gekeken maar ik lees zo dit hele gebeuren, en je verteld dat er een scheur is ontstaan in je kast. heel erg vervelend, maar heb je wel eens gedacht aan vloeibaar staal. eenmaal uit de beschermde atmosveer van de verpakking word het na een tijdje zo hard als...staal. had laatst iemand gehoord die had het gebruikt bij het repareren van zijn uitlaat. dus miss wil het op de mod ook wel. maar als het al lang opgelost is, beschouw dit dan maar als niet geschreven. |
| | |
| | #174 (permalink) |
| Die scheur is al niet meer aan de orde, ik had twee frames, ééntje wat vrij ver gemod was, maar dus ook gescheurd, en nog een origineel exemplaar, zonder scheur. Daar ga ik mee verder ![]()
| | |
| | #178 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2008
| Hoe heb je die gaten zo mooi schuin gemaakt?
__________________ - [CiP] Black_Cube |
| | |