| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #153 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ah, dat is het systeem waar je over vertelde gister. Inderdaad erg handig ![]() Ik zou de randjes van de lange sleuf misschien wat schuin afvijlen, dan kan je de opticals er wat makkelijker in schuiven.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: plattelandse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #154 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| We modden in kleine stapjes voort: Vanavond als tastbare resultaat de eerste frontplaat, die eigenlijk het vrijwel geheel weggezaagde staal van de kast zelf moet vervangen. Er komt nog een 'sierfront' voor natuurlijk. Het rechthoekige gat lijkt uit het midden te zitten, en dat zít het ook. Dat is by design De optische drive (er komt maar één optical in) hangt wel gewoon in het midden. Dat het gat iets afwijkt heeft een reden, die komt later nog wel in beeld.En zo wordt dat met fan erbij: Die fan komt overigens met rubbertjes a la Nexus SFM-1000 vast te zitten, dus schroeven vanaf de achterzijde hoeft straks niet. Dat zou ook lastig worden gok ik :P
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #156 (permalink) |
| Net even bezig geweest met de drivebay maken, maar dat bleek net niet recht te zitten (1 mm afwijking op de totale hoogte). Dat zint me niks, maar ik denk dat ik het gelijk maar een beetje anders aanpak qua modvolgorde. Had het nu niet op de handigste manier gedaan denk. Geen foto's genomen, maar zo veel zichtbaars is er toch niet gebeurd nog. Morgen werken (overuurtjes maken \o/ ) en morgenavond zal er wel niet veel van komen, volgende week mss weer.
| | |
| | #157 (permalink) |
| Vanavond wat minder leuks ontdekt. Het bovenste deel van het frame blijkt op een vrij cruciaal punt gescheurd te zijn ![]() ![]() Daar zit niet zo veel staal meer (mede door mijn zaagkunsten), en die paar millimeter die er nog zit is half door intussen. Gelukkig heb ik nog zo'n frame als reserve staan, maar dat is compleet ongemod... Naja, ik denk toch dat ik die reserve ga inzetten, dan kan ik gelijk weer wat dingetjes beter aanpakken ook.
| | |
| | #158 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| Ahw das zeker kl*te, hoe komt het? Gewoon door te kort gezaagd of was het ook de kwaliteit.. Dan kan je ook idd beter aan die reserve kast beginnen en die maar modden/verbeteren. wel zonde...
__________________ [CIP] Air-Intake |
| | |
| | #163 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Dat buigen zal wel komen omdat het een U vorm heeft om zo maar ff te zeggen. Misschien bij je reserve kast er tijdelijk een balkje tussen maken als bodem verbinding zodat het een stijf geheel blijft. |
| | |
| | #164 (permalink) |
| Het is best stevig spul, maar inderdaad, door die U-vorm is het kwetsbaar. In het reserveframe wat ik heb zitten de drivebays er nog in en de houder voor de voeding, dat voorkomt een hoop ellende. Die laat ik nu dus ook zo lang mogelijk zitten ![]()
| | |
| | #165 (permalink) |
| Yeah, eindelijk weer eens wat tijd om te modden. De plannen zijn al weer drie keer omgegooid ongeveer. Omdat ik nu niet langer review hoef ik ook niet meer zonodig vaak van kast te wisselen, en kan ik bepaalde dingen wat anders aanpakken. (lees: minder gebruiksvriendelijk, wel leuker om te modden) De stand van zaken is in ieder geval dat de slot-in drive vooralsnog NIET gebruikt gaat worden. Daar komt nog wel een keer wat voor, ik heb voor deze mod een ander plan bedacht. Een aantal mensen die op de hoogte zijn vonden het wel wat, anderen vonden het niet tof. Ik ga het iig lekker toch doen. Een klein teasertje als foto dan maar, hier ben ik vanavond even mee bezig geweest: ![]() Overigens was dit een teststukje, in de uiteindelijke vorm wordt het buisprofiel een stuk langer ![]()
| | |