| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #136 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 februari 2007 Locatie: Middelburg
| Citaat:
__________________ Asus P5W DH Deluxe, Intel Dual-Core ® 3.0 Ghz, 2GB Corsair, XION II |Crysis! | |
| | |
| | #137 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Goed, nog een beetje vooruitgang gelukkig ![]() Het front ga ik custom maken, maar wat er in zat beviel me niet. De decoupeerzaag erin ![]() Nieuw frontplaatje in wording Het gat voor de 120 mm intake zit er al in, de rest komt later nog wel.![]() Zo komt het ongeveer te zitten ![]() ![]() En zo mét fan: ![]() De drivebays die origineel in deze kast zaten bevielen me net zo min als het front Die maken we dus ook wel zelf opnieuw. De bays die er in zaten hingen zeg maar bovenin, de nieuwe bays komen tot op de bodem van de case.![]() Altijd handig, een realsize geprint moederbord ![]() En wat doe je als je moet werken en er dus niks van modden terecht komt ? Dan vraag je of je vriendin zin heeft om met de decoupeerzaag te spelen, en daarna wat te vijlen. En dat had ze. ![]() ![]()
__________________ Those were the times... |
| | |
| | #139 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 juli 2007 Locatie: Delft
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #141 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 januari 2007
| Ik heb nog een mooi schermpje gezien voor deze mod past er perfect bij ![]()
__________________ Asus Striker Extreme /\ Intel Q6600 @ 2,92 Ghz /\ OCZ Reaper X 4GB 800 MHz/\ ATI Radeon x1650 PRO 256 MB IceQ /\ 2 x250 GB Samsung HDD RAID 0 /\ Zalman 850 Waat Voeding |
| | |
| | #144 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 26 januari 2007
| Citaat:
PDAtje erbij om het aftemaken
__________________ Asus Striker Extreme /\ Intel Q6600 @ 2,92 Ghz /\ OCZ Reaper X 4GB 800 MHz/\ ATI Radeon x1650 PRO 256 MB IceQ /\ 2 x250 GB Samsung HDD RAID 0 /\ Zalman 850 Waat Voeding | ||
| | |
| | #146 (permalink) |
| Lieve mensjes, Ik héb nog twee prima beeldschermen, geen geld voor een laptop en een PDA heb ik ook al. Kortom: bedankt voor alle tips maar laten we het weer over de mod hebben :P
| | |
| | #147 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 juli 2007 Locatie: Delft
| Citaat:
| |
| | |
| | #148 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| Laten we het hier toch bij de mod houden en niet bij ferari. Het is natuurlijk het thema van de mod maar het moet niet het thema worden van dit topic. Laten we het dus houden bij de mod van carpento enzo ![]()
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. |
| | |
| | #149 (permalink) |
| Het modtempo is niet zo hoog op het moment, maar er wordt weer gemod Waar ben ik de laatste tijd mee bezig geweest ? Eigenlijk nog maar met twee stukjes aluminium, waarvan eentje nu klaar is: Waarom dit stukje ? Ik ga een custom drivebay bouwen, en één kant moet 'blind' zijn, daar mogen de schroefjes niet te zien zijn. Daarvoor is in ieder geval dit onderdeeltje nodig ![]()
| | |