Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Casemodding Junkies > Casemod Project Logs
Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 22-06-2006, 13:24   #91 (permalink)

Standaard

je ken er ook een diy beamer in modden en dna op de plaats waar het flits gedeelte zit
t1mmy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22-06-2006, 18:27   #92 (permalink)

Standaard

ziet er cool uit
geek-style joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25-06-2006, 17:46   #93 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroenotje
Cool, heel cool! Wordt steeds mooier, vindt het idee superorgineel . Waar heb je al die tijd gezeten? Ben ook blij weer een update te zien .
Ik heb na het NKCM een beetje in een soort mod-dip gezeten, na een weekend lang met elkaar optrekken, modden en doen heb je zoveel gedaan dat de behoefte om te modden een beetje wegzakt. Maar die is weer terug .

Ik heb net wat werk gedaan aan de kast. De schilden die op de kast moeten komen moeten er wel een paar millimeter vanaf staan. Het moet ook losneembaar blijven, dus heb ik nu een aantal gaten geboort in alle kanten, behalve de onderkant, waar dat schilt op gelijmt word na het coaten met metaallijm.

Dit is dus het boutje met een moertje eronder, gewoon M8. Bovenop de kop van de bout lijm ik dus het schild dat erop komt. Er zitten per kant 6 bouten, behalve aan de zijkanten, daar zitten er 4.

En zo groot word de tussenspleet, het is nu ongeveer 3mm. Het schild rust nu op de kop van de bout dus. Dat lipje rechts is eraan gelast voor het poedercoaten, zodat ze de platen ergens aan op kunnen hangen als het door de coaterij gaat . Die gaan er dus nog vanaf.
[15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes
[15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox
[15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_-
the widow maker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29-06-2006, 13:02   #94 (permalink)

Standaard

En daar zijn we weer met n update :P

Als eerste heb ik eens getest of de flitspaal wel achterin de auto kast, dat is opzich wel handig om te weten als je er mee naar n LAN party wilt gaan. Ik heb dus de boel even snel op elkaar geschroeft en achterin de auto gelegt. Gelukkig past het allemaal, alleen moet je nu niet te hard remmen anders heb je een flitspaal door je voorruit heen.

Ik heb gisteravond nog alle dingetjes even afgewerkt en netjes gemaakt, en vanochtend alles in de auto geladen, en de boel weggebracht.

En de flitspaal op een pallet. Dit is nog niet bij de poedercoaterij, ik heb het eerst naar een staalbedrijf gebracht (waar mir4dor werkt, bekend van het forum) en vanaf daar gaat het dus naar de coaterij. Ik weet niet precies hoelang het ongeveer duurt om het te laten coaten, maar de schatting was ongeveer twee weken.
Oud 29-06-2006, 13:28   #95 (permalink)

Standaard

Dus 2 weken wachten op de volgende update?
Of zijn er andere plannen?

Suc6
Oud 26-07-2006, 21:38   #96 (permalink)

Standaard

Update

De onderdelen die naar de spuiterij waren gestuurt, zijn nu klaar en terug van de coaterij . De onderdelen waren niet op tijd klaar voor Campzone, dus vandaar dat ik hem nu ook niet meeheb naar CZ. Ik heb een paar plaatjes gestuurt gekregen van hoe het eruit ziet:

Als ik weer terugben van CZ ga ik deze onderdelen ophalen, maar ik ga eerst even verder met BBQen hier in Biddinghuizen
Oud 27-07-2006, 11:53   #97 (permalink)

Demoniac's schermafbeelding

Standaard

Ziet er echt goed uit, Tom! Als ie af is kom ik hem een keer in het echt bewonderen
Oud 27-07-2006, 14:32   #98 (permalink)

RA-ART's schermafbeelding

Standaard

Wouw , jammer van die putjes maar het ziet er wel heel mooi uit hoor dat witte frame.
Oud 27-07-2006, 17:40   #99 (permalink)

Standaard

Nice,... Ben je niet bang dat vandalen je pc gaan onderspuiten met zwarte lak? :P
Oud 27-07-2006, 22:26   #100 (permalink)

Standaard

Ja, of in de vik steken... Zou wel grappig lijken; een paar zwarte roet vegen op de witte pc kast:P
Discussietools

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.