| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #31 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 10 januari 2006 Locatie: e-town (emmeloord)
| Citaat:
![]()
__________________ Mijn nieuwe systeem:| Intel E8500 @3.16GHz | Asus Rampage Formula |Asus EAH4870 512MB ddr5 | 4GB Corsair Dominator DDR2 1066 |Coolermaster Silent Pro M 700 watt | Coolermaster Cosmos S |1x Samsung 640gb 1x Samsung 500gb 1x Seagate 80gb Mijn oude systeem:| AMD Sempron 2800+@ 2 Ghz |Asus n6200 | Asrock k7vt4a pro | 1 gb ram | Seagate 7200.7 80 gb hdd| Coolermaster extreme power 430 watt | Aerocool Aeroengine jr black | |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 november 2005 Locatie: Tilburg
| Kijk dit is nou eens een zeer originele mod. Voor mij geld hoe gekker hoe beter :P Dus ik vind deze helemaal TOP! Suc 6 met je mod!!
__________________ <a href="http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=12130"> [Cip] Green Dragon</a> [Cip] Radio mod |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| De afgelopen twee weken heeft het een beetje stilgestaan, ik heb de alu platen op maat, maar uiteraard ging het bij de laatste weer lekker fout en heb ik iets teveel van de rand afgezaagt. Maar dat maakt niet uit, ik heb nog zat aluminium, dus dat komt wel goed. Wel iets anders te melden, MSI is nu officieel de sponsor van mijn casemod. Er komt nu dus een MSI K8N SLI-FI mobo, en een X1300 Pro videokaart in de casemod. Ik ben er iig erg blij mee, want nu ziet de case er niet alleen goed uit, er zit ook goede hardware in de case. Komend weekend staat er een verbouwing van mijn kamer op de planning, maar daarna wil ik weer op volle toeren modden!
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #36 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 september 2004 Locatie: Mijdrecht
| Citaat:
Crossfire technologie ondersteuning betekend niet dat het ook gebruikt word. (weet niet eens zeker of X1300 wel Crossfire ondersteund) Maar dit blijft een sicke mod
__________________ De meeste nuttige pagina van heel CJ Echt de moeite waard! En probeer deze ook eens ;] | |
| | |
| | #37 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 11 januari 2006
| Citaat:
Of natuurlijk een mobo die Crossfire ondersteund ![]() | ||
| | |
| | #38 (permalink) |
| Zo, weer een update . De aluminium platen zijn op maat gemaakt, en de voeding zit erin.Van de platen heb ik niet veel pics, van de voeding echter wel. Eerst de boel afgetekend, hoop gaatjes geboort. Daarna ff met de dremel erlangs, en wat vijlwerk, en het ziet er al goed uit En nu zit de voeding erin, hij past perfect Even het mobo erin gezet samen met een HDD, DVD en pomp en zo ziet het er nu uit Mobo komt in de echte versie wel recht, maar dat snap je waarschijnlijk wel .
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Ja, maar die zit in mijn mainrig. Deze PSU is ook afkomstig van jou .
| | |
| | #42 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 september 2004 Locatie: Mijdrecht
| Citaat:
En nog iets om over na te denken... hoe krijg je dit ding mee naar een LAN party? :P Je zult of een flinke auto nodig hebben of een aanhanger. :)
__________________ De meeste nuttige pagina van heel CJ Echt de moeite waard! En probeer deze ook eens ;] | |
| | |