| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 november 2005 Locatie: Tilburg
| Oke, Tijd voor mijn tweede casemod. Het betreft hier een dell dimension. (hoor ik daar een "autch"?) :P ![]() Het plan is om deze in het thema van de Samsung E760 uit te voeren. We kwamen op dit idee door de grote ronde waar DELL op staat. We willen deze er uit slopen en het er als volgt uit te gaan laten zien: ![]() Het plan is dus ook om er een LCD display in te zetten. Maar als we deze niet in de goede maat kunnen vinden (of niet kunnen betalen :P) dan gaan we voor de mesh met daarachter witte of rode neon. Ook willen we de kast laten verwijzen naar het spel Battlefield 2. De eigenaar van de kast is namelijk een sniper in dit spel (vandaar de naam 1 shot kill) Het plan is dan ook om de naam bovenop te schilderen. Nadere details weten we nog niet. Maar die komen vanzelf ![]() Ondertussen even een ontwerpje gemaakt voor de naam: ![]() De foto's zullen snel volgen!!!
__________________ <a href="http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=12130"> [Cip] Green Dragon</a> [Cip] Radio mod |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Leuk idee om een Dimension te modden. Toen ik net kennismaakte met CaseModding had ik ook een Dimension, identiek aan die van jou. Ik wilde deze ook gaan modden, maar destijds was mijn inzicht en kennis nog dusdanig laag dat ik maar besloten heb om een standaard atx case te modden Ik hoop dat het je lukt, want het is veel plastic en rotzooi. Ik ben in elk geval erg benieuwd!
__________________ Dus... |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 november 2005 Locatie: Tilburg
| Ik bedoel inderdaad een TFT scherm jah. Net als in de nieuwe LCD sidepanel toturial. En het plastic is inderdaad de grootste uitdaging. Maar: "voor elk probleem is een oplossing" :P
__________________ <a href="http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=12130"> [Cip] Green Dragon</a> [Cip] Radio mod |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [Video] Spitfire actie shot | Freakazoid | Area 1337 | 12 | 19-10-2003 14:03 |