| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 9 juni 2003 Locatie: Hoofdstad van N-H
| Citaat:
)DVD's branden gaat zowiezo niet, want er zit geen optical-drive in. Simpelweg omdat dat er niet in past. Citaat:
Ik heb een riser alleen voor 2 PCI-sloten. Het AGP kaartje wat er in zit, is 'low-profile'. Dus minder breed. Die staat gewoon rechtop & de andere kaarten liggen dus via de 'riser'. Snappie? Goed. Ik heb ff zitten searchen over hoe ik het ga doen met de IrdA (infrarood). Via een duitse site ben ik achter gekomen dat je er ook eentje zelf kan maken (Tja, je blijft hobby-en)Het stelt eigenlijk ook niet zoveel voor. Je moet een IC-tje hebben en een 15 Ohm weestand en klaar is Klara. (mits je moederbord het ondersteund, dat doet de mijne toevallig )Het IC-tje wat je nodig hebt, is een Vishay TFDS4500. Helaas had de lokale elektroboer dat niet op voorraad Dus ik ff struinen op postorder-bedrijven en ik kwam een soortgelijk iets tegen. Een TFDU4100Dit is hetzelfde dingetje, alleen de pin aansluitingen zitten anders. Dus dit zit in m'n boodschappenlijstje ![]() Ik moet zeggen dat de 80mm FAN z'n werk best wel goed doet. Ik heb hem al een daggie draaien en laat veel hitte naar buiten blazen. Goeie tip, Rich! ![]() | ||
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Citaat:
Je kan het zien in m'n starterspost. Want ik heb weer een update erin gedaan ![]() | |
| | |
| | #22 (permalink) | |
| Citaat:
![]() Je ziet 2 connectoren op het plaatjes (eentje links & eentje rechts) De rechter connector (16p) gaat naar het LCD-tje (zoals je ook op de foto ziet). De linker (14p) gaat naar de LPT poort. Om de linker met de rechter aan te sluiten, heb je veel draadjes nodig ![]() Ik heb deze site de 2e schakeling toegepast. Die connectoren heb je ook niet nodig, maar is wel makkelijk als je hem eruit wilt halen Ik heb ook 2 verschillende connectoren gebruikt, zodat je ook niet in de war komt, dat je op de verkeerde connector iets aansluit ![]() Hopenlijk begrijp je het (een beetje ) | |
| | |
| | #24 (permalink) | |
| Citaat:
Maar omdat het raampje van de behuizing donker is, komt het rood over... Het is een brakke pic, omdat hij scherpstelde op het donker raampje. Ik heb ook gekeken of ik het schermpje meer tegen het raampje kan zetten. Tot nu toe is het wel gelukt, maar ik heb hem nog niet aangehad. (Ik ben hem nou in elkaar aan het zetten )[edit 16-01-06] Nou, het is gelukt . LCD zit nou helemaal tegen het raampje.Ik heb ook de PSU-kap eraf gehaald en de 40mm FAN afgekoppeld (Dat ding maakte het meeste herrie). Dmv van de 80mm FAN gaat alle hitte eruit. Ook heb ik dan een 60mm FAN aan de zijkant van de PSU geplaatst op 5V, zodat er nog een airflow gecreërd wordt. De Media Center maakt nou niet meer een irritant geluid. Ik kan weer rustig slapen ![]() | |
| | |
| | #26 (permalink) | |
| Citaat:
Ik heb bij de afstandbediening een USB-IrdA receiver erbij gekregen. Alleen wil ik het toch 'intern' in m'n kast hebben, ipv via een USB extern. Ik wil ook eigenlijk de MCE ToBo gebruiken. Helaas zit daar geen USB-IrdA receiver bij :/ Daarom wil ik dus een IrdA intern maken. Zo kan ik dan nog de afstandbediening verkopen (incl de USB-IrdA) :P Ik heb van tWM een rooster gekregen, zodat ik de achterkant kan versieren... Daar wil ik binnenkort mee beginnen... ![]() | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CIP] Project Media Center [Last update: 14-03 2006] | Imperial Guard | Casemod Project Logs | 22 | 4-02-2007 11:42 |
| [CIP] Radio-mod (media center) | nixjuh | Casemod Project Logs | 20 | 18-05-2006 15:36 |
| windows media center | danny | Software Junkies | 4 | 14-04-2005 14:11 |