| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #46 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Allereerst willen wij jullie bedanken voor alle leuke inbreng van jullie kant! Ff kijken wat ik er mee kan. Citaat:
Citaat:
| ||
| | |
| | #47 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 november 2004
| Ik weet niet hoe dik je plexi is, maar mss moet je eens uitkijken of je tussen elke bezel geen oranje stukje plexi kan steken, dan "win" je 3 mm per bezel en geraakt het gaatje bovenin mss gedicht ![]() Je moet het maar eens bekijken of je front er niet te druk van wordt
__________________ O ja, hij is terug |
| | |
| | #48 (permalink) |
| Update in Startpost! @Stonestrong Is idd wel een goed idee waar we ook al over hadden gedacht. We zijn alleen bang dat het dan misschien weer te strak gaat worden. Maar we zullen zeker even kijken als we het UV plexi hebben of we het nog gaan toepassen of niet. |
| | |
| | #50 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 januari 2006 Locatie: Alphen aan den Rijn
| @Blackcrown Ik heb ook al eens over het idee zitten denken. maar ik denk dan het er dan een beetje blokvormig uit gaat zien wat voor de rest eigenlijk niets met onze mod te maken heeft. Niet dat ik het idee van @Stonestrong niet vet vind maar ik denk dat het er gewoon niet in past.
__________________ [CIP]AfterBurned |
| | |
| | #56 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 januari 2006 Locatie: O.-L.-V.-Waver
| Dit ziet er zeer strak uit kerels, nice job ! Alleen vind ik een stuk bij het oranje plexi wat "te breed",zo ongeveer bij de 5e oranje piek (vlam),daaronder vind ik het wat teveel.Maar leuk gedaan hoor ! Frontaansluitingen zien er ook wel strak uit. Nu is het weer wachten op de volgende update. |
| | |
| | #57 (permalink) |
| Thxs voor alle feedback en complimentjes. @Jado, ja die vlam valt wel mee. Ik heb er nog ff naar zitten kijken maar in werkelijkheid past hij er toch beter bij. En ik denk dat als ik hem smaller zou maken toch minder goed op zijn plekje zou passen. Vanavond toch geen update meer. Niet dat Piet_Friet is meegenomen door de politie, maar we hebben nog een beetje te weinig materiaal. De klus was groter dan verwachten en we kunnen nu niet meer verder werken want ouders liggen op bed, dus te veel herrie. Morgen komt er 100% zeker een update! |
| | |
| | #58 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 september 2005
| Op BEP zei je ookal iets over kevin en de politie, wtf is er nou met de politie? Modpolitie? Moet ik ze ff komen pwnen ofzo? Anyway, ik vind het effect supervet, en je blijft origineel. Je bent goeie kansmaker voor NKCM! Ik maak me iig niet druk over de plannen want die zijn zoals gewoonlijk bij jou wel goed, met al die ideeen in je kop. ![]()
__________________ @305km/h |
| | |
| | #60 (permalink) |
| De vierkant profieltjes en stripjes komen van de Hubo, Praxis en de Gamma. En de alu klepjes komen uit 2 Silverstone SST-TJ01's. Oftewel de Blue Temjin, waar die klepjes toch niet gebruikt gingen worden. @Fatal1ty: Dat over de politiie en Kevin laat ik even voor me, dat mag ie zelf vertellen :P |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CiP]Jigsaw ++ Update 26/08/2006 | Jethro | Casemod Project Logs | 115 | 29-06-2007 13:03 |
| [CiP] Morpheus (spiegelmod update 17-11-2006) | DanielZ | Casemod Project Logs | 37 | 19-11-2006 17:38 |
| [CIP] ViraXz ( Update 24-09-2006 ) | CraXz | Casemod Project Logs | 35 | 29-09-2006 14:30 |
| [LOG] Silent Dragon Mod (update 27-08-2006) | Wolff | Casemod Junkies | 94 | 28-08-2006 15:45 |
| [CiP] Lianli pc70 (update: 23/06/2006) | mcr | Casemod Project Logs | 20 | 24-06-2006 00:36 |