| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #31 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 november 2004
| Er gingen enkel updates komen in het weekend dacht ik ergens gelezen te hebben Zo te zien heeft het virus jullie goed te pakken!! Denk dat dat vlammenidee nog niet zo simpel gaat zijn om die vlammen levendig te krijgen, maar jullie vinden er vast wel iets op
__________________ O ja, hij is terug |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 juni 2005 Locatie: Klein Paries
| Er blijft geen spaan van heel! Ik zou het btw toch in overweging nemen om het plexi groen te houden... dit ziet er toch wel héél vet uit! Ook vind ik het ontwerp voor het window stoer, keep up the good work I'd say!
__________________ Blunt-O-Clock! Boy! |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: Ridderkerk
| wordt mooi !, De plexirandjes daa ben ik echt weg van. Ik zla hier zeker wat van oppikken Mijn mod komt ASAP. (nog 3weekjes ong denk ik )
__________________ Intel c2d E6750, Abit Fatality Fp-in9 SLI, 2GB DDR2 800mhz, 7900GT-1950XT, 160GB Hitachi |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Helaas zijn we er niet aan toe gekomen om een update te kunnen geven afgelopen weekend. We hadden helaas niet zoveel tijd om te modden omdat Kevin dit weekend moest leren voor examens. Daarnaast konden we toch nog niet zoveel doen omdat we nog geen spullen hebben binnen gekregen. Wel hebben we afgelopen weekend UVoranje plexi besteld bij bouwplastics.nl wat zsm zou moeten binnenkomen. Wat we het afgelopen weekend wel hebben kunnen doen is het grof uitzagen van het window. We zijn nu nog hard bezig met het afwerken maar omdat dit een tijdrovende en vervelende klus is duurt dat wel ff. De vlammen zijn wel al helemaal mooi afgewerkt dus die zien er prima uit. Heel misschien dat ik morgen het zijpaneel kan afwerken zodat ik morgen een update kan geven. |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 januari 2006 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Gelukkig heb ik net mijn eerste 2 examens gehad van de 10 en ze gingen wel aardig. :P Donderdag middag ben ik weer thuis en hoop ik dat ook al wat bestellingen zijn aangekomen, want dan kunnen we weer lekker verder met de mod.
__________________ [CIP]AfterBurned |
| | |
| | #41 (permalink) | |
| Geregistreerd: 16 januari 2006 Locatie: Schoonoord
| Citaat:
Als het kan wil ik ze glimmend hebben dus silverstone, lianli stijl. En verder dit is echt een mooie mod. Behalve dan dat oranje plexi daar hou ik niet echt van. Doe mij maar groen :P | |
| | |
| | #45 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 januari 2006 Locatie: Schoonoord
| Of gewoon nog zo'n afdekklepje pakken. Die door de midden zagen. Dus dat je onder en boven op je front evenveel ruimte krijgt. Dus dat je boven en onder allebei een soort half klepje krijgt. Als je snapt wat ik bedoel :P |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CiP]Jigsaw ++ Update 26/08/2006 | Jethro | Casemod Project Logs | 115 | 29-06-2007 12:03 |
| [CiP] Morpheus (spiegelmod update 17-11-2006) | DanielZ | Casemod Project Logs | 37 | 19-11-2006 16:38 |
| [CIP] ViraXz ( Update 24-09-2006 ) | CraXz | Casemod Project Logs | 35 | 29-09-2006 13:30 |
| [LOG] Silent Dragon Mod (update 27-08-2006) | Wolff | Casemod Junkies | 94 | 28-08-2006 14:45 |
| [CiP] Lianli pc70 (update: 23/06/2006) | mcr | Casemod Project Logs | 20 | 23-06-2006 23:36 |