Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Casemodding Junkies > Casemod Project Logs
Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 7-01-2006, 22:48   #31 (permalink)

Standaard

relaxe mod en vet dat je ccfl heb opgehangen. ik kijk hier na uit om te zien hoe hij af is
bmw_power is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8-01-2006, 02:03   #32 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blackcrown
Het was: "alles is al eens gedaan maar niet door mij." De volgens mij onderhand beroemde sig van Uzuri

Was het niet gewoon beter geweest om met een draadtap te tappen?
Als ik een draadtap had in die maat wel ja Maar op zich tappen ze wel lekker die schroefjes. En ik weet niet of je die maat makkelijk kunt krijgen, het is immers geen standaard M.... maat, (al zou je wel m3 in combinatie met cdrom drive schroefjes kunnen gebruiken).
_ferry_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8-01-2006, 14:31   #33 (permalink)

Standaard

haalo,ben nieuw hier
zou het niet beter zijn moest je de vijsen van je inbouwframe met een kamerboor er insteken dan zitten ze mooi weg...
Oud 8-01-2006, 14:46   #34 (permalink)

Standaard

Wat bedoel je precies met een kamerboor :? Vijzen ken ik, dat zijn schroeven, maar kamerboor is mij bij onbekend .
[15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes
[15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox
[15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_-
the widow maker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8-01-2006, 17:14   #35 (permalink)

Standaard

Hey,

Dit ziet er zeker cool uit. Houdt ons op de hoogte van je plannen!!
Vooral wat je met die plexi hebt gedaan onder dat roostertje geeft een gaaf effect.
Suc6 met modden!!
nixjuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8-01-2006, 21:07   #36 (permalink)

Standaard

Een kamerboor is mij ook onbekend als belg hoor
Vijzen zijn inderdaad schroeven maar een kamerboor, daar heb ik nog nooit van gehoord
Oud 10-01-2006, 23:12   #37 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door _ferry_
Kom op met pics van dat zijpaneel :P
Ben benieuwd, zafg al eerder dat je een project log had, maar druk weekje gehad en nooit echt tijd/zin gehad om overal eens lekker te posten. (Geen tijd om te posten, wel om te modden overigens, das dan weer het positieve).
Gaat het lukken denk je om draad te tappen in het plexi? Bij mij zijn er toen ook 1 of 2 gebarsten, vandaar dat ik er wat extra had gemaakt. Ik deed het draad erin tappen door gewoon zo'n zelftappend schroefje van HDD's te gebruiken. Als je merkt dat het gewoon te stroef gaat gewoon wat ruimer boren. Uiit mijn hoofd was het een 2mm boortje, welke ik een beetje zigzaggend heen en weer haalde omdat het iets ruimer moest zijn.

En wat betreft het commentaar, niet mijn woorden: "alles is al eens gemaakt, maar niet door mij" moet je maar denken Ik vind het prima, dat de anderen dat ook weten. (zolang de jouwe maar niet mooier of helemaal hetzelfde wordt hehe :P )
Hehe eindelijk een reply van jou :P daar wachte ik op :P

Ik heb vandaag in de plexi houdertjes geboord en net al getapt. Het is gelukkig goed gegaan. Ik heb wel 3stappen tapjes gebruikt. Je hebt dus 3 tapjes voor M4, eerst doe je tap1, daarna tap2 en tap3. Zo is er weinig kans dat er iets met teveel geweld gesneden wordt. Heb net al een paar houdertjes aan de zijplaten bevestigd, morgen ga ik de laatste doen.

Daarna moet ik de houdertjes nog polijsen en alles bevestigen op het zijpaneel.

Momenteel ben ik de case aan het spuiten aan de binnekant en de componenten. Hoop dat dit er een beetje mooi uit komt te zien want het is wat tegengevallen, is stof op de bodem van de case gekomen. Enig idee hoe ik kan zorgen dat je dat niet gaat zien?
Oud 10-01-2006, 23:25   #38 (permalink)

Kaz'Duzar's schermafbeelding

Standaard

Schuren en nog eens spuiten.
Kaz'Duzar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11-01-2006, 18:32   #39 (permalink)

Standaard

upscheet in startpost!
Oud 11-01-2006, 18:38   #40 (permalink)

Thadeez's schermafbeelding

Standaard

Kijk, er doemen steeds meer vrouwen op op het forum. Ik neem aan dat ze al aandachtig de forums aan het doornemen is?

Mooie update overigens, maar zitten die plexi houdertjes op je sidepanel nou maar met 1 boutje vast?
Oud 11-01-2006, 19:03   #41 (permalink)

Standaard

Ga je haar ook modden :P
Fret_Kroket is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11-01-2006, 19:03   #42 (permalink)

Standaard

Zeer mooi! En dan heb ik het niet alleen over je meisje . De afwerking van dat window is echt uber 1337, en het is naar mijn mening niet zo heel erg storend dat het aluminium een andere kleur heeft. En ligt het aan mij, of is die pomp ontzettend groot? Ik kijk vol verwachting uit naar je volgende update!
Oud 11-01-2006, 20:11   #43 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thadeez
Kijk, er doemen steeds meer vrouwen op op het forum. Ik neem aan dat ze al aandachtig de forums aan het doornemen is?

Mooie update overigens, maar zitten die plexi houdertjes op je sidepanel nou maar met 1 boutje vast?
haha nou zoveel geeft ze nou net niet om modden Maar ze heeft me vanmiddag lekker meegeholpen. (welliswaar voor een massage maargoed, dat een meid meehelpt modden is coowl )

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Woezie
Zeer mooi! En dan heb ik het niet alleen over je meisje . De afwerking van dat window is echt uber 1337, en het is naar mijn mening niet zo heel erg storend dat het aluminium een andere kleur heeft. En ligt het aan mij, of is die pomp ontzettend groot? Ik kijk vol verwachting uit naar je volgende update!
Dat het aluminium van een beetje een soort ander uuhm type is valt mij ook nog goed mee. Toen ik had er met de hand naast hield viel het tegen.

Ik denk dat het aan de foto ligt dat de pomp zo groot is, want hij is kleiner als de normale 230V pomp is
Oud 11-01-2006, 20:17   #44 (permalink)

Standaard

Strak gedaan, die houdertjes.. Uiteindelijke resultaat ziet er beter uit dan ik had verwachten Het ziet er mooi uit (en dan ook de dame ), kan niet wachten tot een nieuwe update!
TRiXeS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11-01-2006, 20:31   #45 (permalink)

Thadeez's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thadeez

Nog even mijn vraag
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[CiP]El-Tweako's Stackermod el tweako Casemod Project Logs 4 1-11-2006 13:37

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.