| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #32 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 februari 2004 Locatie: ZH
| Citaat:
Maar op zich tappen ze wel lekker die schroefjes. En ik weet niet of je die maat makkelijk kunt krijgen, het is immers geen standaard M.... maat, (al zou je wel m3 in combinatie met cdrom drive schroefjes kunnen gebruiken). | |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Wat bedoel je precies met een kamerboor :? Vijzen ken ik, dat zijn schroeven, maar kamerboor is mij bij onbekend .
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 november 2005 Locatie: Tilburg
| Hey, Dit ziet er zeker cool uit. Houdt ons op de hoogte van je plannen!! Vooral wat je met die plexi hebt gedaan onder dat roostertje geeft een gaaf effect. Suc6 met modden!! ![]()
__________________ <a href="http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=12130"> [Cip] Green Dragon</a> [Cip] Radio mod |
| | |
| | #37 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 september 2005
| Citaat:
Ik heb vandaag in de plexi houdertjes geboord en net al getapt. Het is gelukkig goed gegaan. Ik heb wel 3stappen tapjes gebruikt. Je hebt dus 3 tapjes voor M4, eerst doe je tap1, daarna tap2 en tap3. Zo is er weinig kans dat er iets met teveel geweld gesneden wordt. Heb net al een paar houdertjes aan de zijplaten bevestigd, morgen ga ik de laatste doen. Daarna moet ik de houdertjes nog polijsen en alles bevestigen op het zijpaneel. Momenteel ben ik de case aan het spuiten aan de binnekant en de componenten. Hoop dat dit er een beetje mooi uit komt te zien want het is wat tegengevallen, is stof op de bodem van de case gekomen. Enig idee hoe ik kan zorgen dat je dat niet gaat zien?
__________________ @305km/h | |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Kijk, er doemen steeds meer vrouwen op op het forum. Ik neem aan dat ze al aandachtig de forums aan het doornemen is? Mooie update overigens, maar zitten die plexi houdertjes op je sidepanel nou maar met 1 boutje vast?
__________________ Dus... |
| | |
| | #42 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 juni 2005 Locatie: Klein Paries
| Zeer mooi! En dan heb ik het niet alleen over je meisje . De afwerking van dat window is echt uber 1337, en het is naar mijn mening niet zo heel erg storend dat het aluminium een andere kleur heeft. En ligt het aan mij, of is die pomp ontzettend groot? Ik kijk vol verwachting uit naar je volgende update! ![]()
__________________ Blunt-O-Clock! Boy! |
| | |
| | #43 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 29 september 2005
| Citaat:
Maar ze heeft me vanmiddag lekker meegeholpen. (welliswaar voor een massage maargoed, dat een meid meehelpt modden is coowl )Citaat:
Ik denk dat het aan de foto ligt dat de pomp zo groot is, want hij is kleiner als de normale 230V pomp is ![]()
__________________ @305km/h | ||
| | |
|
| « [CIP] Gemini
|
[CiP] Gekko » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CiP]El-Tweako's Stackermod | el tweako | Casemod Project Logs | 4 | 1-11-2006 13:37 |