| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 4 mei 2004 Locatie: 127.0.0.1, Kerkrade, Limburg
| ![]() <center> Welkom op mijn CIP topic, ik ben begonnen aan deze casemod omdat ik een nieuwe case nodig had voor me nieuwe systeem. Meer verhaal is er eigenlijk niet, nja heb je ook niet veel te lezen .![]() AMD Opteron 146 DFI Lanparty nF4 D X800 GTO˛ ( )GEIL 1 Ghz pc3200 NEC 3520A en nog wat ander spul. Dit alles wordt gekoeld door Aquacomputer.de blokken ![]() Ik heb even in Sketchup een ontwerp gemaakt hoe het zo ongeveer uit komt te zien, het ontwerp was gewoon een idee dat in me opkwam. In het linker gedeelte komt alleen het moederbord, en aan de rechterkant komt de rest (waterkoeling hardeschijven, voeding, dvd brander etc.) ![]() ![]() De planning is er eigenlijk niet, maar ik probeer gewoon zo vaak mogelijk een update te maken als er weer iets gebeurd is. ToDo: -Gaten maken voor aansluitingen moederbord en kaarten -Gaten maken voor bouten voor de hoeken -U Profielen zagen -Gat voor voeding maken -Gat voor atx, ide kabels maken -Gat voor EVO 240 maken -Hardeschijven vastmaken -DVD brander vastmaken En nog veel meer... ![]() 11-12-2005 Start! 12-12-2005 Kleine update over de hoeken 21-12-2005 Case-update en hardware update ![]() Zoals je kunt zien is er nog vrij weinig van een echte pc kast te zien, hier komt snel verandering in Even het moederbord op de pilaartjes gezet om te kijken hoe het uitziet. ![]() Toen heb ik even de plexiglas platen in elkaar gezet met plakband. ![]() ![]() Het moederbord onder uv licht ![]() ![]() Geen grote update maar ik wou gewoon even laten weten waar ik nu mee bezig ben. Ik ben nu de platen vast aan het zetten, ik heb daar een speciale techniek voor bedacht laat maar eens weten wat je er van vindt.![]() ![]() ![]() Ik heb de 2e helft van de case erop gezet, de gaten voor de moederbord connectors gemaakt. De komende dagen ga ik de gaten voor de atx, ide, sata, pci-e en voor me graka maken. Heb ook me nieuwe voeding binnen, Tagan 430-U15, met losse kabels .Me Opteron 146 is vandaag verzonden, hij zou eigenlijk half januarie weer op voorraad komen overal maar EMPC had een kleine hoeveelheid te pakken weten te krijgen daar zat ik dus bij, Super. Nu het geheugen en de waterkoeling nog en dan is alles compleet. Genoeg geluld even wat foto's.![]() ![]() ![]() Binnenkort meer ... </center>
__________________ Ik heb gezegd. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2005 Locatie: Alphen aan den Rijn
| Hmm, dit kan een leuke worden! Vraagje, zou je mss dat onwijs witte in je headers / titel dingentjes kunnen verranderen naar een andere kleur? Vind het zwaar irri afstekend zo met dat zwart op CJ :P (maar kan ook komen doordat ik nu gewoon dood ben door school :P) Veel succes iig met je mod! (en met je AC ia) |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Citaat:
.@blackcrown, volgens mij ben je dood :P dit is gewoon het licht aan het einde van de tunnel ...
__________________ Ik heb gezegd. | |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Ik heb gezegd. | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Update 2: | basproffesional | Casemod Project Logs | 1 | 25-08-2006 22:08 |
| [CIP] Gsus mod [update 01-03-05] | case_freak | Casemod Project Logs | 29 | 2-03-2006 20:06 |
| [CIP] Pr0wLie update: 27-02-06 update 6!! | pr0wl | Casemod Project Logs | 31 | 1-03-2006 13:28 |
| [CIP] Cube x. Last Update: 19-12-05 | brantje | Casemod Project Logs | 140 | 15-01-2006 15:06 |
| [CiP] Mp3plex (Update:06-10-'05 -- Update) | slowtim | Casemod Project Logs | 13 | 6-10-2005 15:17 |