| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #62 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 juli 2005
| Even de betekenis van de kleuren als je al zo diep naar namen gaat zoeken. rood: Het symbool van activiteit, materialisme en daadkracht, maar ook van macht en strijd. oranje: De kleur die hoort bij beweging, warmte en levenskracht geel: wijsheid, levenswarmte en bescherming wit: Is de kleur van de helderheid en reinheid paars: De hoogste geestelijke kleur, de vereniging van rood en blauw. Het kan ook de kleur zijn die, in extreme mate gebruikt, kan leiden tot dogmatiek en verstarring. Het is een waardige, geheimzinnige kleur die veel gebruikt wordt om op een hoger geestelijk niveau te komen. Hoeveel gaat die kast wel niet wegen met al die alu platen Zou je voor het front niet iets maken op dezelfde manier als de zijpanelen of een of andere samurai helm maken. |
| | |
| | #64 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Citaat:
Ik hoop op korte termijn weer even lekker verder te klussen.
__________________ Dus... | |
| | |
| | #69 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Bizar! Ik zat gisteravond nog aan deze mod te denken :P (dat kwam overigens omdat ik het met een vriend over de film Ronin had) Ik blijf het ontwerp prachtig vinden, mooi om te zien dat er een tweede poging ondernomen wordt ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CiP]Jigsaw ++ Update 26/08/2006 | Jethro | Casemod Project Logs | 115 | 29-06-2007 12:03 |
| [CIP] Project Media Center [Last update: 14-03 2006] | Imperial Guard | Casemod Project Logs | 22 | 4-02-2007 10:42 |
| [CIP] Jump'D |Update: 17 November 2006| Restarting project | sAnkt | Casemod Project Logs | 107 | 19-11-2006 06:38 |
| [CIP]Steve's wavemaster UPDATE 12 Januari 2005 | Foxie | Casemod Project Logs | 19 | 16-01-2005 14:35 |