| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #31 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Een kleine update, een paar dagen geleden heb ik nog even een stuk uit het sidepanel gedremeld. Dit omdat het overbodig geraakt is met onderste stuk van de "uitbouw". Aan de bovenkant gaat er ook nog wat uit, en wanneer de onderste en bovenste uitbouw delen gemonteerd zijn kan ik het resterende gat (dat al in het panel zat) opvullen. ![]()
__________________ Dus... |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Lekker bezig Deez! Is dat trouwens een Beargrip poptang? Volgens mij heb ik precies dezelfde .
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 september 2005 Locatie: Wolvertem, België
| Het ontwerp is lekker futuristisch! Het ziet er allemaal nogal ruw uit, en dus ben ik zeer benieuwd hoe je het gaat afwerken! Ochja: vergeet dat beest niet op de weegschaal te zetten als het af is! :P |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Het is inderdaad de bedoeling eens op een andere manier te modden dan ik normaal doe. Tot nu toe gaat alles zoals ik geplanned heb, ik legde zojuist het geschetste design naast de laatste foto en ik moet zeggen dat ik er niet veel vanaf zit (Dit is in het verleden altijd anders geweest). Morgen nog even een lekker dagje vrij, dus een hele dag om heerlijk te modden, en boodschappen te doen.... Die verdomde verplichtingen ook altijd.... :/ En om even op de afwerking in te gaan, ik ga een hele hoop Polyesther repair kits halen bij de bouwmarkt. Dit is een polyesther vel, samen met een soort hars. Denk maar aan papier mashé. Alle scherpe hoeken worden hiermee wat afgerond, de rest doe ik met normale polyesther plamuur. Als alles dan geschuurd en glad is gaat er een primer overheen en een mooie metallic kleur (als het even meezit). Maar dit alles zal pas in het eindstadium zijn. Eerst maar eens de basis leggen.
| | |
| | #37 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 augustus 2005
| NICE!! polyworks heb ik altijd al willen kunnen. mss leer ik het hier wel van uit je post :P Keep us updated!!
__________________ soon... H2O-29 http://www.casejunkies.com/forum/ima...s/smilie_8.gif**BLING**http://www.casejunkies.com/forum/ima...s/smilie_8.gif |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Even tussen het modden door, ik heb ervoor gekozen de boel gewoon te "shapen" met polyesterplamuur. Waarschijnlijk ga ik voor de voorkant en binnenkant van da case nog wel even spelen met wat glasmatjes en epoxy. Stay tuned, vanavond een big update! Het sidepanel zal vanavond klaar zijn voor een laag primer.
| | |
| | #41 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 december 2005 Locatie: Midden Limburg
| Ik wacht vol smart op je update Thadeez. WIl je miss ff op mijn [CIP]Castek mod kijken, ik wil graag wat commentaar van je horen... ![]()
__________________ Het leven van een Modd-Freak bestaat uit eten, drinken, modden, vrouwen en pc's. |
| | |
| | #42 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 oktober 2004 Locatie: Wassenaar
| Hele aparte mod, ziet er goed en degelijk uit . Succes met het plamuren, is flinke klus. Kan niet wachten tot de volgende update. (PS: op bit-tech staat je update datum nog verkeerd in je topic titel)
__________________ CIP Plutonium |
| | |
| | #43 (permalink) |
| Oh ja Thadeez, Je Ferm multitool was toch naar 1 jaar kapot? Heb je dan geen 3 jaar garantie, ik nml wel GA ZO DOOR MET JE MOD JONGEN! ![]()
__________________ Het leven van een Modd-Freak bestaat uit eten, drinken, modden, vrouwen en pc's. |
| | |
| | #44 (permalink) | ||
| Citaat:
Zodirect zal ik de pics uploaden, ik ben helaas nog niet aan het plamuren toegekomen. Wel heb ik alles klaar om dat te gaan doen. Citaat:
![]()
__________________ Dus... | ||
| | |
| | #45 (permalink) |
| Jah dat kan... maar Heb jij dan geen 3 jaar garantie op die Ferm van jouw? Ik nml wel... dus ik zou hem gewoon terug naar de winkel brengen waar je hem hebt gekocht...
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CiP]Jigsaw ++ Update 26/08/2006 | Jethro | Casemod Project Logs | 115 | 29-06-2007 12:03 |
| [CIP] Project Media Center [Last update: 14-03 2006] | Imperial Guard | Casemod Project Logs | 22 | 4-02-2007 10:42 |
| [CIP] Jump'D |Update: 17 November 2006| Restarting project | sAnkt | Casemod Project Logs | 107 | 19-11-2006 06:38 |
| [CIP]Steve's wavemaster UPDATE 12 Januari 2005 | Foxie | Casemod Project Logs | 19 | 16-01-2005 14:35 |