| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #46 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 januari 2005 Locatie: Tilburg
| Begint zeker ergens op te lijken Vooral op een 2de zon in dit melkwegstelsel :P Ik weet dat jouw smaak wat meer licht in houdt dan de mijne, maar ik zou zeker je plan aan grijpen om de ruimte tussen de 2 kasten wat te verkleinen en de CCFL's wat af te schermen. Dan krijg je alleen die groene gloed, zoals nu onder je _main_ case vandaan komt, heerlijk ![]() lampen verkrampen, maar gloed is goed ![]()
__________________ "Moddicted" Project 17" Hot Wheel Project TT quattro [on hold] Computers kunnen niet denken, u wordt vriendelijk verzocht zelf uw hersens te gebruiken |
| | |
| | #47 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 oktober 2005 Locatie: Zwolle
| Nice mod !. Ksnap nu de naam pas kben soms traag van begrip, green Dragon omdat het een Chieftec Dragon is. Kblijf em volgen.
__________________ Tactical Ops Crossfire The meaning of geek has changed to include anyone with an obsession that places him outside mainstream society |
| | |
| | #48 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| das een rede jah maar denk ook omdat hij zoveel draken gebruikt in zijn mod .En groen vanwege zijn vele groene licht .
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. |
| | |
| | #49 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 november 2005 Locatie: Tilburg
| ![]() Zo, na lange tijd weer eens een update! Ik heb nog het een en ander uitgevoerd, al is hij nog lang niet af. Hier volgen wat foto's met commentaar: Ik heb bij Maxactive wat groene laserleds gehaald, en die achter mijn frontje geplakt: Daarna heb ik bij de verfwinkel grondverf en metallic paars/blauw gehaald: Hier met de bovenkant en het ene zijpaneel gespoten. (slechte foto's maar in het echt is het egaal} En hier met alle metalen panelen gespoten: Lampjes erbij: Frontje erbij (frontje is nog niet af, moet nog bijgewerkt worden met plamuur) En nog even een overvieuw met ook de window er in, maar zonder het frontje Als het goed is krijg ik binnenkort nog een plaat groene uv-plexi binnen. Het idee is om daarvan de letters "the green dragon" te maken en die door middel van bussen aan de rechterkant van mijn kast te bevestigen. Tussen de kasten komt mat plexi met daarachtehouten plaatjes met figurenuitgezaagd. Dus als de neon daar aangaat valt er een lichtfiguur aan de binnenkant op het mat plexi. Ook wil ik voorop nog een soort van logo maken, maar dat is nog niet helemaal duidelijk hoe ik dat ga doen. Op naar de volgende update!!! ![]()
__________________ <a href="http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=12130"> [Cip] Green Dragon</a> [Cip] Radio mod |
| | |
| | #50 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| Ziet er lekker gemisch groen uit .Je gaat de goede kant op maatje. Ik zal zaterdag eens kijken hoe het spuitwerk gelukt is want een foto komt de qualiteit nooit echt ten goede ![]()
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. |
| | |
| | #51 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 oktober 2005 Locatie: Zwolle
| Ziet er Nice uit ![]()
__________________ Tactical Ops Crossfire The meaning of geek has changed to include anyone with an obsession that places him outside mainstream society |
| | |
| | #54 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 juni 2005 Locatie: Klein Paries
| Waarom heb ik deze updates nog niet gezien? Bedankt voor het kicken Rompestomper Ziet er mooi uit Nixjuh! Wat zijn de specs van je graka? Want volgens mij is dat dezelfde als die ik binnenkort ga bestellen.
__________________ Blunt-O-Clock! Boy! |
| | |
| | #56 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 april 2006 Locatie: Dordrecht 078
| Ben hem nu ff aan het volgen, maar word echt een fette kast... ben erg benieuwd wat het eind resultaat word... Keep on going...!!!
__________________ Vicious Circle..??? What The Fuck...!!!!! Mod Projectname: Chronic Disorder... |
| | |
| | #57 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 november 2005 Locatie: Tilburg
| Oke, het is weer een tijdje geleden dat ik hier gereageerd heb, en ook een flinke tijd geleden dat ik aan mijn mod gewerkt heb.. Ga vanavond waarschijnlijk een kilo of 10 aan waterkoelingsspul ophalen, en dan ga ik weer verder modden, vandaag lekker bezig geweest: ![]() ![]() ![]() Ook de hardware gaat eraan te pas komen de volgende upgrades: p4, 3,0 ghz --> Core2Duo 4ghz (overclocked) xfx geforce 6800 XT extreme XXX --> Geforce 8800 ultra of 9800 (ook overclocken die hap) 1gb pc3200 ddr2 --> 4gb intern geheugen ddr2 pc 6400 350 watt antec voeding --> modulaire 800/850 watt SLI-ready voeding Dus dan kunnen we weer wat games draaien ![]() Het idee is om de kast zwart te gaan spuiten, en daarop te airbrushen (mijn overbuurman heeft een airbrushset )Maar precieze ideen zijn er nog niet, want ik ga er samen met een vriend van me aan verder. //edit// oeps, breedbeeldfoto's
__________________ <a href="http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=12130"> [Cip] Green Dragon</a> [Cip] Radio mod Laatst gewijzigd door nixjuh : 5-05-2008 om 13:48. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CiP] Green Oase | Jensn | Casemod Project Logs | 124 | 31-08-2006 16:41 |
| [CIP] The Green Flame (update 14-10-05) | Frenger | Casemod Project Logs | 32 | 8-12-2005 11:30 |
| [LOG] Green Viper STOPGEZET (1-11-05) | hybrid | Casemod Junkies | 21 | 1-11-2005 17:22 |
| Green House i-mii kattescherm | Ragon | Frontpage Discussie Forum | 5 | 24-09-2004 08:26 |
| [CM]The Green Lagoon | Daklem | Casemod Junkies | 23 | 12-10-2003 15:34 |