| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| En het nut van deze update is ?
__________________ Buiten functie |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Geregistreerd: 9 april 2004
| Citaat:
Ikzelf heb trouwens een chieftec dragon met achterin 1 120mm fan in plaats van de 2 80mm fans die je meestal ziet, iemand enig idee waarom er verschil tussen zit? En over de mod: Goed begin, en dit is een kast waar je bijna alles mee kan en die volgens mij ook niet snel te klein zal worden, hoewel ik als ik jou was indien mogelijk die onderste hdd cage eruit zou halen en dat paarse cablemanagment/reuzepcikaartding dat naast je 80mm fan zit, bij mij zag het er al meteen een stuk minder volgepropt uit.
__________________ Build a man a fire and he is warm for the night....set a man on fire and he is warm for the rest of his life. | |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 november 2005 Locatie: Tilburg
| Je hebt waarschijnlijk de 120 mm fan omdat je de nieuwere versie hebt. Een vriend van me heeft dezelfde kast als ik maar dan de nieuwere versie en in het zwart. En bij deze zit inderdaad een grote 120mm fan achterin. Dit denk ik dat de oorzaak is.. |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Update 4 @ startpost (wat gaat dat snel!!)
__________________ <a href="http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=12130"> [Cip] Green Dragon</a> [Cip] Radio mod |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Geregistreerd: 4 september 2005
| Ik denk dat dit echt een mooie casemod gaat worden. Ik zie dat je een 2de case voor de wc gaat gebruiken, ik zou zeggen, maak er iets origineels van ![]() Het ziet er trouwens naar uit dat wij dezelfde richting uitgaan qua smaak en ontwerp van onze casemods, ik ben namelijk ook aan een centurion-dragon mod aan het werken. Veel succes nog ![]() |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Update 5 @ startpost!!!
__________________ <a href="http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?t=12130"> [Cip] Green Dragon</a> [Cip] Radio mod |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2004 Locatie: Nijkerk
| Ik zie dat je op de achterkant van je spiegel getekend hebt. Dit kan veel eenvoudiger, lees Carpento's spiegel tutorial maar eens.
__________________ ^ ^ ^ ^ ^ En alweer een goed idee van Jamba! |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Jah ik heb um gelezen.. Hierdoor kwam ik ook op het idee ![]() Maar ik heb geen laser printer.. En met tekenen komt het ook wel goed denk ik ![]() En anders ga ik nog een keer op en neer naar de Xenos. Ik had wel een graveerstift gehaald van dremel. Maar ik heb een imitatie dremel. En die graveerstift bleek niet te passen .Ik heb een dremel van het merk Ferm. Iemand een idee welk merk graveerstiften ik moet hebben? . Kreeg er wel een graveerstift bij, maar die is volgens mij 2 mm . En ik moet er een hebben van 0,8 mm. En anders leen ik de (echte) dremel van mijn opa wel.Grtz Nick
| | |
| | #25 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 januari 2005 Locatie: Tilburg
| Gaat de goede kant op Nick! kzag trouwens dat je ook uit tilburg komt... toevallig ook aangestoken door Andre?
__________________ "Moddicted" Project 17" Hot Wheel Project TT quattro [on hold] Computers kunnen niet denken, u wordt vriendelijk verzocht zelf uw hersens te gebruiken |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Andre...Andre.. Zegt me nix waar zou ik dan van kunnen kennen? (Tilburg vette stad !! :P) Nick
| | |
| | #28 (permalink) |
| Ik noem hem green dragon omdat het kleurenthema van de kast groen is. Vandaar ook alle groene fans en de groene neons. Heb expres voor groen gekozen omdat iedereen al blauw gebruikt. Dus ik wilde niet meegaan met de rest. Vanavond een update @ startpost (Nieuwe spullen zijn binnen!! )Nick
| | |
| | #30 (permalink) |
| Gele uv's zijn die te krijgen dan? Ik ken alleen de standaard groene, witte, rode, blauwe en uv- balken. Maar zal vast een vet effect gaan geven. Aan de groene neons in de voorkant van mijn kast zit een geluidssensor. Alleen die ga ik er af slopen denk ik. Want als het de hele tijd aan en uit gaat gaan de neon niet zo lang mee. En heb je al een kast? Anders kan je misschien kijken naar de Aspire X cruiser. Mooie kast en al een pre-mod. Maar kan je vast wel wat leuks mee. SUC 6!!! Nick
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CiP] Green Oase | Jensn | Casemod Project Logs | 126 | 31-08-2006 16:41 |
| [CIP] The Green Flame (update 14-10-05) | Frenger | Casemod Project Logs | 34 | 8-12-2005 11:30 |
| [LOG] Green Viper STOPGEZET (1-11-05) | hybrid | Casemod Junkies | 21 | 1-11-2005 17:22 |
| Green House i-mii kattescherm | Ragon | Frontpage Discussie Forum | 5 | 24-09-2004 08:26 |
| [CM]The Green Lagoon | Daklem | Casemod Junkies | 23 | 12-10-2003 15:34 |