| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Casemod Project Logs Casemod in Progress? Show hier je vorderingen en tegenslagen. Complimentjes en suggesties zijn uiteraard ook welkom. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #22 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 april 2004
| Ziet er tot nu toe net uit! Maar is dat aircopompje zo'n ding om het vocht uit de lijdingen te blazen? Want die dingen maken een vreselijke herrie (die pompjes zijn de reden dat ik m'n airco s'nachts niet aan kan laten staan).
__________________ Build a man a fire and he is warm for the night....set a man on fire and he is warm for the rest of his life. |
| | |
| | #23 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Pringles bus (paprika)
| Citaat:
Om zeker te weten kan je mss en slangetje aan maken en in een bak met water hangen. Om te kijken hoe hard ie pompt. En of ie een beetje stil is natuurlijk. | |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 oktober 2005
| het is een pompje die er voor zorgt dat al het condens water word wegegpomt, hij werkt op 230 ~, hij zou volgens de beschrijving 10 m hoog kunnen spuiten maar of dat echt zo is weet ik niet, dat probeer ik vandaag nog ff uit :P |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 november 2005 Locatie: De Steeg
| Houd er rekening mee dat als je een 230V pompje neemt, er een electromotor in zit dat is op zich niet zo heel erg. Maar de electro motor van een 230V pomp brengt gelijk een hele hoop electro-magnetishe-velden met zich mee. En dat kan wel eens heel nadelig werken op je systeem ( hetzelfde met een slechte voeding ) wat je daar aan kan doen is een kooi van faradey bouwen waar je je pomp in zet... simpel gezegd een metalen bakje van een 3mm dik staal.. die kun je van binnen isoleren en dan ben je meteen een hoop herrie kwijt. of koop een setje wat is gemaakt voor pc systemen.
__________________ I've got a chip in my head... What's your excuse??? |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Pringles bus (paprika)
| Ik denk dat de velden van een pomp zo laag freqeunt zijn dat de pc daar echt geen last van heeft. Bij een goedkope voeding heb je vaak ongecontroleerde velden maar dan hoog frequent en daar kan een pc last van hebben als een psu niet altijd in een metalen bakkie zat. Voor de zekerheid zal ik 'm toch niet naast of onder een hd zetten maar volgens mij kan zelfs dat prima. |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 november 2005 Locatie: De Steeg
| Ook de laag frequente velden zijn wel degelijk slecht voor je mobo. ze storen zo niet blokkeren signalen van bijv. je hd. of cd spelert. al is het wel zo dat laag brequente signalen veel minder ver komen dan hoog frequent... 50 Hz van je pomp tegen 300 MHz van je geheugen.. Ik zou het er niet op gokken.
__________________ I've got a chip in my head... What's your excuse??? |
| | |
| | #30 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 juli 2005
| We mogen je mod eigenlijk niet beinvloeden maar rode neon is mooier ![]() /edit mijn onderbouwing: er zijn erg veel kasten met blauwe/groene neon, is niet meer zo heel origineel en ik vind een zwarte kast met rode neon mooier. (tip voor echte rode neon verf de buis met doorzichtige rode verf) |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [CiP] Blue Temjin (Last update: 3-12-2005!) | Blackcrown | Casemod Project Logs | 90 | 21-12-2005 22:57 |
| [CiP] Shuttle SN85G4V2 - update 20/10/2005 | kivela | Casemod Project Logs | 15 | 20-10-2005 18:08 |
| [CiP]eXeQutor Last Update: Okt 07, 2005 | TriggersA31 | Casemod Project Logs | 30 | 8-10-2005 22:25 |
| [cip] [dragon]||[case] [update:30-8-2005 16:45] | guAsTo | Casemod Project Logs | 54 | 21-09-2005 08:25 |
| [LOG] Project JMB Last update 09-05-2005 | Jamba | Casemod Junkies | 77 | 3-06-2005 20:34 |